Viking Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Voor de weekend al op Audiofreaks geplaatst. Het lijkt niet veel "synergie" tussen de twee fora, dus ook hier plaatsen Consumer Against Copy Control, oorspronkelijk een Noorse actie is internationaal gegaan, grootendeels omdat ze geen gehoor kregen locaal. De platemaatschapijen moeten wat tegengas krijgen en in Sony Music's voetstappen volgen. Weg met die copy control op de CDs. Als jullie eens zijn, tekenen en "Spread the word". Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Je moet gewoon die dingen in de winkel laten liggen, nadat je even lekker tegen de verkoper hebt gezeurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Ik krijg die beveiligde cd'tjes met mijn Denon cd recorder nog gewoon gecopieerd. Zolang dat zo is hoor je mij niet klagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Ze doen het bij mij ook prima, zowel op mijn DVD-speler, Pioneer CD-recorder en Apple computer. Kopi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts