Jump to content

Show in Brabant.....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Zo Hans, deze show is al helemaal op kruipafstand voor jou :o:P . Helaas zit ik dat weekend volgeboekt. Vrijdag met Audiopaul naar Sneek, zaterdag een bedrijfsfeestje en zondag waarschijnlijk naar Utrecht, naar de grote verzamelaarsbeurs. De platencollectie moet tenslotte bij gelegenheid ook uitgebreidt worden :D;)

Zo Hans, deze show is al helemaal op kruipafstand voor jou :o:P . Helaas zit ik dat weekend volgeboekt. Vrijdag met Audiopaul naar Sneek, zaterdag een bedrijfsfeestje en zondag waarschijnlijk naar Utrecht, naar de grote verzamelaarsbeurs. De platencollectie moet tenslotte bij gelegenheid ook uitgebreidt worden :D;)

Het is natuurlijk geen Show zoals de VAD show, maar toch...

Op de kleine shows hebben importeurs vaak wat meer tijd voor je en is er dus meer gelegenheid om hun specifieke producten te leren kennen.

:)

Elke exposant zal de nieuwste snufjes op het gebied van beeld, geluid en techniek laten zien en horen.

De Stemvork presenteert daarnaast haar eigen Yara luidsprekerlijn.

Onder de deelnemers treft u o.a. de volgende merken aan: AE, TEAC, Meridian, MF, YM-Lab/Focal, Hitachi, D-Boss, Tannoy, Onkyo, Vincent, T.A.C., Davis, Polkaudio, Consonance/Opera, Aragon, KimberCable, WBT, Cambridge, Van den Hul, Thorens, Paradigm, Klipsh en Audio Pro.

Het evenement zal in een ontspannen sfeer plaatsvinden, waarbij de bezoekers onder het genot van een hapje en een drankje kennis kunnen maken met de nieuwste producten van voornoemde fabrikanten.

De Stemvork HiFi & Home Cinema Show is op zaterdag 20 november te bezoeken van 10.00u. tot 22.00u. en op zondag 21 november van 10.00u. tot 17.00u. De toegang voor dit evenement is gratis.

Ik denk dat ik er zondag ben.... B)

Ik ben er vanmiddag geweest.

Op zich was het een behoorlijk ruim opgezette show, met veel importeurs die hun spullen hoofdzakelijk lieten zien..... Er was dus weinig te horen.

De HT theater demo viel mij ook erg tegen. Er stonden vijf Klipsch luidsprekers uit de middenklasse in een veel te hol klinkende ruimte te spelen. Er was geprobeerd met wat hulpmiddelen de galm weg te krijgen, maar dit was geheel niet gelukt.

Ook op de andere "luisterplaatsen" eigenlijk hetzelfde. Ik denk dat dit een gemistte kans is. Nou is een garage showroom natuurlijk ook niet de ideale demoruimte. De volgende keer mischien toch aan een betere locatie zoeken.

Wel was het er druk, veel drukker dan ik had verwacht. Dus animo voor geluid en HT is er in Uden zeker wel.

Het leukste voor mij was dat ik m'n oude audioleverancier tegen het lijf liep. Na deze zeker 20 jaar niet gezien te hebben, hebben we meer dan

• 11 months later...