Jump to content

Show in Brabant.....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ach, misschien dat ik zaterdag eens ga kijken/luisteren. En dan ineens met een andere auto thuis kom :blink::o:P;)

(tis toch bij een Alfa dealer :huh::lol: )

Kijken lukt zeker, luisteren viel er vorig jaar tegen. Frans zou proberen wat meer luistersessie te gaan doen, maar de ruimte is m.i. daar toch minder voor geschikt.

Kennelijk is de show dit jaar groter, de auto's staan buiten. Hopelijk is het goed weer Sodejuu... :)

:)

Ik heb geen Sodejuu gezien.... :(

Toch ben ik er de hele middag geweest.

Op zich 'n mooie show, veel importeurs en mooie spullen.

Demonstreren was wat moeilijker, maar er werden toch enkele pogingen gedaan.

Wel een aardige filmfragment van "de blauwe mannen" gezien.... dat is kijkmuziek.... Op zo'n moment valt de middelmatige geluidskwaliteit helemaal niet meer op.

Vooral de Chinese merken Vincent en Usher waren royaal aanwezig. Maar ook andere merken zoals Marantz, JM-lab en Transtec.

Vooral leuk om weer eens wat andere mensen te spreken. Er liepen n.l. best wel veel muziek/apparatuurliefhebbers rond. Omdat het het geen gesloten kamers zijn heb je volop de kans om met iedereen een praatje te maken. Dit alleen is al de moeite waard.

Ik vond het dus wel degelijk de moeite waard. Mijn vrouw moet weer werken dit weekend, misschien dat ik morgenmiddag nog wel 'n keer ga.

:)