Jump to content

sjoelbakschijven op je baffle

Duck-Twacy
 Share

Wat is de verklaring  

95 members have voted

1. 1. Wat is de verklaring

• quantummechanica
      5
    • een miracle
      6
    • zelfhypnose (autosuggestie)
      28
    • een overschrijving naar Renee's bankrekening
      25
    • anders
      5

Recommended Posts

Zou Rene ze ook nog geprobeerd hebben met de houtnerf horizontaal?

Btw extra massa op de baffle nog van enige invloed op bv kasttrillingen (ik kan me het nauwlijks voorstellen dat het hoorbaar is)?

Hier heb je nog zoiets geheimzinnigs :

http://www.shunmook.com/

In Nederland :

De HiFi Winkel

Ryksstraatweg 251

6573 CW Beek-Ubbergen

The Netherlands Tel. (31) 24 684 2091

Fax. (31) 24 684 2602

e-mail: robwilms@hfw5beek.myweb.nl

Laat je eerst eens verrassen voordat je allerlei onzin uit gaat kramen.

Heb het ooit in Engeland gehoord.

Begrijp er helemaal niets van , maar het werkte wel.

Wie weet vind Siltech nog wel een fantastisch aarde draadje uit voor dit sjoelblokje...

Nee, de massief zilveren Sillytech sjoelschijven komen er aan a raison ... xx k euri.

Binnenkort hier felle discussies: Wat klinkt beter zilver of hout. Hebben we kwa interlinks nog niet meegemaakt

Die bifi site wordt wel steeds meer een cult-site zeg. Zouden ze al blauwe jurken besteld hebben? :lol:

;)

Wie weet vind Siltech nog wel een fantastisch aarde draadje uit voor dit sjoelblokje...

Nee, de massief zilveren Sillytech sjoelschijven komen er aan a raison ... xx k euri.

Die bifi site wordt wel steeds meer een cult-site zeg. Zouden ze al blauwe jurken besteld hebben? :lol:

;)

Die van Monica Lewinsky?

Ik ben wel eens bij iemand geweest die dergelijke dingen gebruikte.

Ik meen dat het spul van mc Ping was of zoiets.

Het waren in dat geval houten statieven met de sjoelschijven en van die schijven op de CD speler, muren en speakers. De man hoorde echt verschil..... ik niet. :(

Het zal wel aan m'n luisterervaring liggen.

Het setje wat hij gebruikte kostte zoiets van fl 30.000,-. Het zal dezelfde oplichter dus wel geweest zijn.... :huh:

<knip>Het waren in dat geval houten statieven met de sjoelschijven en van die schijven op de CD speler, muren en speakers. </knip>

op de muren tja....

dan zou het op dezelfde manier moeten werken als die viltjes.......

zie een ander topic....

het kan niet werken met resonantie vermindering....

puur om het feit dat een beetje speakerbouwer de resonatie van de kast en dus de materialen enzovoorts op elkaar afstemd....

kortom alles wat je erop plakt doet afbreuk.....

nu ff kijken of het iets met afstraling te doen kan hebben....

(pakt het grote yamaha book of sound reinforcement erbij, de bijbel voor veel pa mensen)

"quote"

when object is small, relative to the soundwave, diffraction bends the wave and it is as though the object did not exist.

"einde qoute"

denk dus niet dat het invloed heeft op de afstraling.....

kortom...

het zal wel gewoon weer b*llsh*t zijn net als die c35 (?)........

bb

Je zou toch zo aan je geld kunnen komen, mensen laten geloven dat het werkt... of praat ik nu over de halve audio branche?

Nee, je zou bijna geloven de hele. :angry: Als ik die onzin sites bekijk, :blink: en dan ook dat, wat onze vriend Ren

Je zou toch zo aan je geld kunnen komen, mensen laten geloven dat het werkt... of praat ik nu over de halve audio branche?

Nee, je zou bijna geloven de hele. :angry: Als ik die onzin sites bekijk, :blink: en dan ook dat, wat onze vriend Ren

Dit gaat echt nergens meer over, als je werkelijk hierdoor verschil hoort in muziek, zou ik willen voorstellen om je na te laten kijken in een kliniek. Of je hebt uitzonderlijk goede oren of je hebt een stoornis waardoor je werkelijkheid en fictie niet meer uit elkaar kan houden.

Aan de andere kant, als je er blij van wordt en je kan zo van je geld af komen zonder anderen kwaad te doen is daar ook wat voor te zeggen.