Jump to content

Hifi / analoog show

PD
 Share

Recommended Posts

Wat is voetbal?

Uhmm, da's zo'n dom spelletje waarbij 2 ploegen malloten achter een bal aan rennen, en die proberen bij de ander in 't doel te schoppen.

Degene die dat 't meeste gelukte is, binnen een bepaalde tijd, heeft gewonnen.

Zoiets toch ? :rolleyes::PB)

(tja, ik kan er ook niet warm of koud van worden)

groeten,

Alco

Als je een beetje goed kijkt welke figuren op het veld staan en wat er op de tribune zitten kan je inderdaad tot de conclusie "stelletje barbaren" komen.

Maar dit gaat allerminst nog over die show... welke show? Die in Snits!

Op de dag van de meeting is er niks te voetballen. Vrijdagavond heeft Cambuur een uitwedstrijd en Heerenveen speelt zondag thuis tegen Feyenoord.

En ONS Sneek (Hoofdklasse C) is dat weekend vrij, zoals eigenlijk het gehele amateurvoetbal een vrij weekend heeft (inhaalprogramma).

Tot zover het gevoetbal.

Nu weer tot de orde van de dag. Zijn er nog bezoekers die mee willen gaan eten (zie elders op pag. 2 van dit topic)

@Alco,

Wordt het niet eens tijd dat jij ook weer eens je gezicht laat zien op de meeting. :rolleyes::P:D

@KeesW

Als je komt, zou je dan aub de marmerplaat behorende bij jou ouwe FB mee willen brengen :confused::rolleyes::):ph34r:

Ha jammer Lestat, lopen we elkaar weer mis! Uhm,, een invaller hje? MJ_OK?? :o:P;)

Haha!

De enige plaats waar ik die dag te vinden ben is Sneek.

Waarschijnlijk ook nog met een paar Thiel CS2.4's... al met al nog een drukke dag voor de boeg!

Aangezien niet iedereen in Sneek woont en Sneek niet echt centraal in het land ligt, denk ik dat het verstandig is de traditie voort te zetten 's avonds gezamelijk iets te gaan eten. Omdat we wel willen weten wie er blijft en voor hoeveel personen we moeten reserveren, is het wel zo handig even bij te houden wie er mee gaat.

Wat de pot schaft staat natuurlijk ook nog ter discussie :P;). Om de hoek bij Audio Selectief ligt een bijzonder goed Chinees restaurant. het heet Lange Schoen (Long Shu). Dat zou een optie zijn.

Ik ben ook nog ff door de Gouden Gids gelopen voor alternatieven. We zijn een keer bij restaurant De Wijsneus op de koffie gekomen. De koffie was prima, alleen erg duur :blink::( .

Verder zag ik in de lijst met restaurants nog een Mexicaans/Argentijns steakhouse. Die ligt ook niet de wereld van Audio Selectief. Hoe het eten daar is, moeten we wel ff aan de kenners vragen.

Nog een alternatief is een Indonesich restaurant (is geen chinees voor de duidelijkheid). Daar hebben we ook al eens gegeten. Niet echt goedkoop, maar wel erg lekker.

Geef dus ff dmv een PB of mail aan mij aan of je mee gaat eten, eventueel met ega, en wat de voorkeur geniet. Meeste stemmen gelden, mits de kenners ons van een beter kunnen beleren.

P.S.: Een italiaans restaurant (nee, geen pizzahut) ben ik helaas niet tegen gekomen. Zou het dan toch waar zijn dat de Romeinen niet zover zijn gekomen :huh::o:D;)

O ja, ik zal in deze post bijhouden wie er mee gaat.

Wie gaat er mee:

Sodejuu

Haudio en Aleida

Audiopaul en Netty

Ruud

Siep

PD

MJ_OK

Maarten (naar ik mag aannemen)

Beste Sodejuu,

Willem Willemse gaat ook mee eten.

Verder heb ik lekker dichtbij , geinformeerd over zaterdagavond bij Long-Shu over een etentje, dat kan en we kunnen uiteraard zelf bepalen welke prijsklasse.

Wij hebben het gehad over iets uitgebreids en dat tussen de 15,00 en 20,00 euro p.p.

Ook wil hij graag weten hoeveel personen ongeveer.

Wat denken jullie ervan ?

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Hoi Haudio,

Ik heb Willem genoteerd (zie pag. 2). De animo blijft echter een beetje achterwege, als ik dat zo mag opmerken :(

Dames en heren forummers. Weet wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol::)B) Het is nog maar een week tot deze happening. Dus bij deze herhaal ik de oproep om vooral naar de meeting te komen en ook, als het ff kan, mee te gaan eten. :rolleyes::cool2:

Wie gaat er mee:

Haudio en Aleida

Audiopaul en Netty

Willem Willemse

Sodejuu

Ruud

Siep

PD

MJ_OK

Henrie

Actuele lijst tot dit tijdstip.

BTW Henrie, heb jij nog contact gehad met Maarten?

Wie gaat er mee:

Haudio en Aleida

Audiopaul en Netty

Willem Willemse

Sodejuu

Ruud

Siep

PD

MJ_OK

Henrie

Actuele lijst tot dit tijdstip.

BTW Henrie, heb jij nog contact gehad met Maarten?

Ik was het bijna vergeten, maar ik heb 'm zojuist gemaild. Zal wel goed komen dus... :rolleyes:

En hoe klinkt de vM phonovoortrap?

Hey Lestat!

Ik heb je een pb'tje gestuurd betreft de vraag over de speakers. Hoe de vM phono trap klinkt kun je op hifi.nl lezen. Rene van Es heeft er wat overgeschreven en ik kan me grotendeels in zijn verhaal vinden.. :)

mvg, PD Hogeterp B)

Vooruitlopend op de analoogshow van volgende week zijn Sodejuu en ik vrijdag 19-11 al in Sneek geweest om onze langverwachte SME 3500-armen + bijbehorende chassis-delen op te halen c.q. te laten monteren.

Op >> Audiopaul.nl << kun je bekijken hoe Haudio de SME op de Fat Bob van Sodejuu heeft gemonteerd.

Voor mijn eigen SME 3500 Silver heb ik voor de montage en afregeling een zaterdagmiddagje uitgetrokken. Van de montage