conqubite Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Omdat ik nog andere verplichtingen had was ik van plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 29 november 2004 Author Report Share Posted 29 november 2004 Hallo, Ook ik vondt het een gezellige dag en heb me erg vermaakt. De vlaai en ook het chinezen was zoals MJ op die avond al aangaf: LEKKERR... Henk, Aleida, Marten Jan, Cor, Gerrit, Jan Allaerts, Jelmer, Rogier en alle bezoekers bedankt! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Iemand moet toch iets meer schrijven voor de thuisblijvers: Al gelijk bij binnenkomst op de analoogdag van Audioselectief van zaterdag 27 november hoorde je de sfeervolle Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Leuk verslag Kraus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Even wat plaatjes geschoten: De set met de Von Schweikert VR4's: Geen uitleg nodig. De Thiels 2.4 aangestuurd door de NAD silverline: Waarom heet dit optrekje toch de Bankier?? ps: nog last gehad met de uien, Paul?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ziet er fraai uit op die plaatjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 (edited) Even wat plaatjes geschoten:... De Thiels 2.4 aangestuurd door de NAD silverline: Er stond (zoals te zien is) wel NAD Silverline apparatuur in deze set, maar de Thiels werden aangestuurd door een ASR Emitter II (nog net zichtbaar, helemaal onderin het rack)... Ik vond dit de mooiste set trouwens. De Von Schweikerts vond ik erg helder en de VR2's die ik ff heb beluisterd met eigen muziek (The Gathering - Sleepy Buildings) vond ik zelfs fel af en toe (vond Nando, die naast mij zat, ook). Kan aan de opname liggen natuurlijk, want de stem staat op die opname vrij hard en op de voorgrond, maar bij mij klinkt het een stuk vriendelijker voor de oortjes. En de nieuwere The Gathering albums staan nou ook niet bekend als slechte opnames. Voor popmuziek zijn ze zelfs best goed (de oudere opnames, tot en met Mandylion, 1995, zijn wel vrij slecht)... Ik heb de felheid bij de VR4's niet zo opgemerkt trouwens. Time van Pink Floyd knalde er wel uit, maar niet fel. Maar dat was wel van vinyl, misschien dat dat nog uit maakt. Ik miste ook wat laag bij de Von Schweikerts. De Thiels hadden dit veeeel meer. Maar wel strak. Ik heb heel ff Alice In Chains (MTV Unplugged) gehoord op deze set en de bassdrum in No Escuses klonk rete strak. Best imposant! Ik vind ze trouwens niet mooi om te zien, maar daar mag ik het niet meer over hebben van PD Edited 29 november 2004 by Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ziet er fraai uit op die plaatjes. Waar was je dan??? Dan had je ze in het echt kunnen zien! En horen. En de gezelligheid krijg je er gratis bij, net als de vlaai, de koffie en de speculaasjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Er stond (zoals te zien is) wel NAD Silverline apparatuur in deze set, maar de Thiels werden aangestuurd door een ASR Emitter II (nog net zichtbaar, helemaal onderin het rack)... Je hebt gelijk. Je hebt beter opgelet als ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Er stond (zoals te zien is) wel NAD Silverline apparatuur in deze set, maar de Thiels werden aangestuurd door een ASR Emitter II (nog net zichtbaar, helemaal onderin het rack)... Je hebt gelijk. Je hebt beter opgelet als ik. Het was zelfs de Emitter 1, maar dat is een detail... de cd speler was wel een NAD silverline, dus het stond er niet voor niets. mj Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Hallo, Ook ik vondt het een gezellige dag en heb me erg vermaakt. De vlaai en ook het chinezen was zoals MJ op die avond al aangaf: LEKKERR... Henk, Aleida, Marten Jan, Cor, Gerrit, Jan Allaerts, Jelmer, Rogier en alle bezoekers bedankt! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Er stond (zoals te zien is) wel NAD Silverline apparatuur in deze set, maar de Thiels werden aangestuurd door een ASR Emitter II (nog net zichtbaar, helemaal onderin het rack)... Je hebt gelijk. Je hebt beter opgelet als ik. Het was zelfs de Emitter 1, maar dat is een detail... de cd speler was wel een NAD silverline, dus het stond er niet voor niets. mj Das waar idd. De Emitter II is nog zwaarder... Heb ook niet helemaal goed opgelet dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ik vond dit de mooiste set trouwens. De Von Schweikerts vond ik erg helder en de VR2's die ik ff heb beluisterd met eigen muziek (The Gathering - Sleepy Buildings) vond ik zelfs fel af en toe (vond Nando, die naast mij zat, ook). Klopt, is niet gelogen. Ik ga de cd ook kopen (waarom had ik 'm nog niet?) en dan kan ik vertellen hoe het hier klinkt. Ik vond het inderdaad wat fel klinken, tegen koppijn gevend aan. Maar dat was alleen met de stem zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Hoi Siep, Zou je deze Lp/persing (gedeeltelijk) om kunnen zetten naar een wave-bestand? (liefst 96-24); ik zou het thuis nog weleens willen vergelijken in een wave-editor want de verschillen kwamen mij onwaarschijnlijk groot voor. Ik kan het ook wel doen en en het bestand meenemen als ik binnenkort weer naar Henk ga. Om het bestand niet te groot te maken zouden we een gedeelte kunnen vergelijken en uitwisselen via Henk (of een kleiner bestand via de mail) Lijkt me interessant. We zullen eens kijken wat we moeten doen. Willen we een echt vergelijkendan moet het van dezelfde bron komen om verschillen van loopwerk/arm/element uit te bannen. Ik weet niet wanneer je weer in sneek komt maar er moet wel iets te regelen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ik schijn zelfs volgens Sodejuu Ome Henk nog te hebben ontmoet maar ben me daar niet van bewust geweest. Oh ja Ja, dat zei ik ook tegen Sodejuu; ik heb het maar op zijn gezag aangenomen. Siep, Ik verwacht met 2 a 3 weken bij Henk langs te gaan en kan de LP wel meenemen, hoewel mijn exemplaar duidelijk minder uniek is dan de jouwe ; mogelijk heeft iemand bij jou in de buurt dezelfde uitgave; ik kan hem binnenkort ook wel meenenen zodat je alles vanaf dezelfde installatie zou kunnen overzetten; kan de LP best een tijdje missen want het is geen dagelijkse kost voor mij. Krijg hem dan tzt wel weer retour. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Iemand moet toch iets meer schrijven voor de thuisblijvers: Al gelijk bij binnenkomst op de analoogdag van Audioselectief van zaterdag 27 november hoorde je de sfeervolle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ik voel me vereerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ik voel me vereerd. Welke naam mag er onder; je "artiestennaam" of je echte? Hier vast een voorproefje van de impressie: Transrotor Ambassador De rest is te bekijken op >> Audiopaul.nl << Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 doe de echte maar want dan kom ik nog eens van die kraus af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Damn, ...wou ik net even je foto-impressie bekijken op je site AudioPaul....blijkt dat jouw site ook 1 van de sites is die ik niet meer kan bekijken, na de beruchte internet-uitval van @home, van de laatste 3 dagen... Kan nog wel op je site komen, maar als ik dan bijvoorbeeld klik op 'reviews',...dan duurt 't een seconde of 5 a 10... en dan (voelde 'm al aankomen) "In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" en daaronder de 'keuzes' Rapport verzenden of niet verzenden... Woehaaa,...sniff,snifff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 doe de echte maar want dan kom ik nog eens van die kraus af. Staat er op! Ik heb de tekst ongewijzigd overgenomen, als je nog op- of aanmerkingen hebt hoor ik het wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Damn, ...wou ik net even je foto-impressie bekijken op je site AudioPaul....blijkt dat jouw site ook 1 van de sites is die ik niet meer kan bekijken, na de beruchte internet-uitval van @home, van de laatste 3 dagen... Kan nog wel op je site komen, maar als ik dan bijvoorbeeld klik op 'reviews',...dan duurt 't een seconde of 5 a 10... en dan (voelde 'm al aankomen) "In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" en daaronder de 'keuzes' Rapport verzenden of niet verzenden... Woehaaa,...sniff,snifff Kijk, daar zou ik nou goed van balen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ben internet 'opgegaan' via Mozilla Firefox, en van daaruit kon ik je foto-impressie van de analoog-dag/meeting wel goed bekijken. Mooi verhaal, en erg mooie foto's! Ik dacht even dat die La Rouge zwart was, maar zie nu dat ie rood is... Daar moet je inderdaad maar van houden Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ik dacht even dat die La Rouge zwart was, maar zie nu dat ie rood is...Daar moet je inderdaad maar van houden Mvg, Alco Ja, je moet maar durven h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Kraus, nog even een opmerking. In jouw verslag staat het volgende: "De bediening en een groot deel van de muziekkkeuze is overgelaten aan Gerrit Nutters". Viel deze eer niet aan Cor Dekker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts