carl Posted 12 november 2004 Report Share Posted 12 november 2004 Woensdag dus naar de Vereeniging in Nijmegen gegaan waar de Zombies speelden. De zaal was gevuld maar niet vol. Het eerste nummer was "I love you". Was die Colin Blunstone 59? Een perfect figuur had hij en een nog perfectere stem. Daar moeten toch heel wat jongere artiesten jaloers op zijn. Voor de pauze wel een beetje last van de verschillende muziekstijlen. Zo'n nummer als "Time of the season" klonk echter perfect en ook het bekende nummer van Argent(naam vergeten) was een orgie van muziek. Na de pauze sloot de de muziek beter op elkaar aan en de nummers van de nieuwe Zombies CD pasten heel goed in de show. Van alles wat ze brachten vond ik de Zombies nummers (inclusief de nieuwe CD) nog wel het meest actueel. Geweldig die beat met jazzy intemezzo's. Jammer van een ding: ik had de CD graag op vinyl gehad. Nu op CD maar wel een handtekening van Rod Argent en Colin Blunstone. Overigens komen er nog een paar concerten - aan te bevelen. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 12 november 2004 Report Share Posted 12 november 2004 Helaas moest ik dit concert toch wegens een te volle zakelijke agenda laten schieten. Ik was er graag bijgeweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 november 2004 Author Report Share Posted 12 november 2004 Hai Theo, Volgens mij zijn ze volgende week in Arnhem. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 12 november 2004 Report Share Posted 12 november 2004 Woensdag dus naar de Vereeniging in Nijmegen gegaan waar de Zombies speelden. De zaal was gevuld maar niet vol. Het eerste nummer was "I love you". Was die Colin Blunstone 59? Een perfect figuur had hij en een nog perfectere stem. Daar moeten toch heel wat jongere artiesten jaloers op zijn. Voor de pauze wel een beetje last van de verschillende muziekstijlen. Zo'n nummer als "Time of the season" klonk echter perfect en ook het bekende nummer van Argent(naam vergeten) was een orgie van muziek. Na de pauze sloot de de muziek beter op elkaar aan en de nummers van de nieuwe Zombies CD pasten heel goed in de show. Van alles wat ze brachten vond ik de Zombies nummers (inclusief de nieuwe CD) nog wel het meest actueel. Geweldig die beat met jazzy intemezzo's. Jammer van een ding: ik had de CD graag op vinyl gehad. Nu op CD maar wel een handtekening van Rod Argent en Colin Blunstone. Overigens komen er nog een paar concerten - aan te bevelen. Carl Je bedoelt zeker 'Hold your head up'. Dat speelden Blunstone en Argent ook twee jaar geleden in de Boerderij in Zoetermeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 november 2004 Author Report Share Posted 12 november 2004 Bedankt, het klopt. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts