Lestat Posted 12 november 2004 Report Share Posted 12 november 2004 Beste allemaal, Ik kwam een folder tegen van Harman Kardon, met daarin een stereo versterker type HK675. Heeft iemand deze en hoe zijn de ervaringen? Weegt dit op tegen bijv. een NAD 320? greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 november 2004 Report Share Posted 12 november 2004 (edited) Beste allemaal, Ik kwam een folder tegen van Harman Kardon, met daarin een stereo versterker type HK675. Heeft iemand deze en hoe zijn de ervaringen? Weegt dit op tegen bijv. een NAD 320? greetz, Lestat Volgens mij zit de HK in de klasse van de NAD C350/C352 en de Marantz PM7000/PM7200... Ik denk dus dat ie beter zal zijn dan de NAD C320, maar ik heb 'm verder nooit beluisterd. Een huisgenoot van mij heeft een oudere HK en die klinkt best goed, voor zover ik 'm ken... HK heeft wat meer punch dan NAD en Marantz denk ik... Hij ziet er mooi uit trouwens (vind ik): klik op het plaatje voor een groter plaatje Edited 12 november 2004 by Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts