PD Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Bryston rulezz heftig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Bryston rulezz heftig! Vroeger misschien toen het ook financieel nog een aantrekkelijke investering was; veel kwalitatief goede pk's voor relatief weinig. Inmiddels zijn de prijzen aardig op weg naar het niveau van de directe concurenten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 15 november 2004 Author Report Share Posted 15 november 2004 Bryston rulezz heftig! Vroeger misschien toen het ook financieel nog een aantrekkelijke investering was; veel kwalitatief goede pk's voor relatief weinig. Inmiddels zijn de prijzen aardig op weg naar het niveau van de directe concurenten. Beste Richard, De kwaliteit liegt er dan ook niet om. Gezien de klank die geleverd wordt door de huidige SST serie, is de prijs nog allerzins redelijk te noemen. Voor zo'n goede versterker betaal je vaak nog veel meer. Een Lexus is ook durder dan een Toyota ooit geweest is. Maar hij rijdt er ook naar. (en dat laatste kan ik met recht zeggen daar ik met regelmaat in een RX300 heb gereden ) Groeten, bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Bryston rulezz heftig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Bryston rulezz heftig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Eeb RX300 schijnt voor een nep-terreinauto vrij goed te rijden, maar of je 'm mooi vindt, is weer wat anders. Ik hou sowieso niet van SUV's, maar ja, er is er een (grote) markt voor, dus worden ze gemaakt. De RX300 is wel een van de betere SUV's naar het schijnt... Maar ik denk dat wat Lexus betreft de IS- en GS-serie beter rijdt. De LS zal voor comfortabel zijn en verder niet bijzonder rijden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Status. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 november 2004 Author Report Share Posted 16 november 2004 Beste Henk, Met alle respect, maar waar haal je het vandaan dat Bryston Budget voedingen gebruikt? In geen enkel opzich is deze voeding budget. Alleen al de manier waarop het in elkaar wordt gezet is geen budget. Daarom kunnen ze ook 20 jaar garantie geven. Betreft de Lexus, Ik heb de luxe gehad dat ik op behoorlijk extreme manier in een aantal auto's heb mogen dollen. De RX300 is van alle de meest stabiele en kan echt alles aan. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 november 2004 Author Report Share Posted 16 november 2004 Status. Beste Geerdie, Als er nou een no nonsence merk is (met zijn lompe kasten, groene led's etc.) die niet aan status doen is het Bryston wel! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Beste Henk, Met alle respect, maar waar haal je het vandaan dat Bryston Budget voedingen gebruikt? In geen enkel opzich is deze voeding budget. Alleen al de manier waarop het in elkaar wordt gezet is geen budget. Daarom kunnen ze ook 20 jaar garantie geven. Betreft de Lexus, Ik heb de luxe gehad dat ik op behoorlijk extreme manier in een aantal auto's heb mogen dollen. De RX300 is van alle de meest stabiele en kan echt alles aan. Groeten, Bas Ga er maar eens mee door de modder rijden. Zit ie in no time vast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 16 november 2004 Author Report Share Posted 16 november 2004 Beste Henk, Met alle respect, maar waar haal je het vandaan dat Bryston Budget voedingen gebruikt? In geen enkel opzich is deze voeding budget. Alleen al de manier waarop het in elkaar wordt gezet is geen budget. Daarom kunnen ze ook 20 jaar garantie geven. Betreft de Lexus, Ik heb de luxe gehad dat ik op behoorlijk extreme manier in een aantal auto's heb mogen dollen. De RX300 is van alle de meest stabiele en kan echt alles aan. Groeten, Bas Ga er maar eens mee door de modder rijden. Zit ie in no time vast... Beste Henrie, Ehh nee. We zijn er toen helemaal mee naar den Helder gereden. We hebben echt de meeste zieke dingen gedaan. Waar we normaal altijd zwaar in de problemen kwamen gaf de Lexus geen krimp. Ik praat het niet goed, en die tijd is voorbij, maar ik en een maat van me zijn op een gegeven moment te ver gegaan en hebben echt hele extreme dingen met auto's uitgehaald. En nee ik heb geen Lexus geld, maar we hadden eenmaal het geluk dat de vader van mijn beste maat Aphoteker en autoliefhebber is. Gelukkig ook goed van vertrouwen en mocht zoonlief onbeperkt met Papa's auto's op stap Overigens had zoonlief zelf ook geen vervelende auto (mini cooper S). Al met al, hadden we toch de allermeeste lol in de oude Renault 5 van mijn ma, Dat was echt lachen tot je eraan kapot ging, zulke pret in die car Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Beste Henk, Met alle respect, maar waar haal je het vandaan dat Bryston Budget voedingen gebruikt? In geen enkel opzich is deze voeding budget. Alleen al de manier waarop het in elkaar wordt gezet is geen budget. Daarom kunnen ze ook 20 jaar garantie geven. Betreft de Lexus, Ik heb de luxe gehad dat ik op behoorlijk extreme manier in een aantal auto's heb mogen dollen. De RX300 is van alle de meest stabiele en kan echt alles aan. Groeten, Bas Ga er maar eens mee door de modder rijden. Zit ie in no time vast... Beste Henrie, Ehh nee. We zijn er toen helemaal mee naar den Helder gereden. We hebben echt de meeste zieke dingen gedaan. Waar we normaal altijd zwaar in de problemen kwamen gaf de Lexus geen krimp. Ik praat het niet goed, en die tijd is voorbij, maar ik en een maat van me zijn op een gegeven moment te ver gegaan en hebben echt hele extreme dingen met auto's uitgehaald. Met wat voor auto's vergelijk je die Lexus nu dan? En met wat voor capriolen vergelijk je ze? Want een RX300 staat bekend als een goed rijdende auto voor op de weg, maar niet voor off road. Daar rijdt een Range Rover (die voor beide toepassingen geschikt is) zo'n Lexus er zo uit... Dus je hebt het waarschijnlijk nog niet gek genoeg gemaakt Of je vergelijkt de Lexus met de verkeerde auto's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Als er nou een no nonsence merk is (met zijn lompe kasten, groene led's etc.) die niet aan status doen is het Bryston wel! Alleen al de manier waarop het in elkaar wordt gezet is geen budget. Daarom kunnen ze ook 20 jaar garantie geven. Beste Bas, Status hoeft niet altijd met het uiterlijk te maken te hebben. Kijk bv naar de Amerikaanse 'Hummer'. Ik vind dit een foeilelijke auto. Groot, lomp, en duur. Alleen het laatste zorgt imho voor de status... Voor de Bryston geldt hetzelfde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 ik zou trouwens wel eens een Bryston 4sst willen vergelijken met mijn Electrocompaniet AW250. Eens zien wie het verst komt, de algemene opzet van beide is vergelijkbaar. Dan kan ik wat indrukken opdoen voor als de AW250 eens (definitief) kaduuk gaat. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Als er nou een no nonsence merk is (met zijn lompe kasten, groene led's etc.) die niet aan status doen is het Bryston wel! Alleen al de manier waarop het in elkaar wordt gezet is geen budget. Daarom kunnen ze ook 20 jaar garantie geven. Beste Bas, Status hoeft niet altijd met het uiterlijk te maken te hebben. Kijk bv naar de Amerikaanse 'Hummer'. Ik vind dit een foeilelijke auto. Groot, lomp, en duur. Alleen het laatste zorgt imho voor de status... Voor de Bryston geldt hetzelfde. Sorry hoor Geerdie, ik begrijp totaal niet wat je bedoelt met Bryston en status? Merken als Krell, Mark Levinson en Accuphase worden pas verkocht door status! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Helemaal mee eens. Waar mensen het begrip status vandaan halen. Nog niet zo lang geleden werd Bryston gezien als een PA- merk en nu geschaart in het lijstje met Krell, Mark Levinson en Accuphase enz enz enz. Ik ben blij dat de echte liefhebber Bryston nog kan waarderen als zijnde een no-nonsense merk met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. En ja het is duurder geworden, maar de andere topmerken dan??? Ik geniet van mijn twee zeecontainers met groene leds, en zullen zeer zeker nog wel een tijdje hier verblijven. Groet: Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 (...) Gezien de klank die geleverd wordt door de huidige SST serie, is de prijs nog allerzins redelijk te noemen. Voor zo'n goede versterker betaal je vaak nog veel meer. (...) Een kennis van me heeft een half jaar zulke apparatuur te leen gekregen van de importeur, om er zijn luidsprekers mee te demonstreren. Zelf bezat hij een oude Bryston combi, die eigenlijk wel aan een mid-life (?) overhaul toe was. (Die oude spullen heeft-ie nog steeds, maar ze zijn inmiddels van moderne condensatoren in de signaalweg voorzien.) "De nieuwe Brystons (pre en power amp) vielen vooral op door ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Hoera! Groet, Hififreak Diepe zucht... Ach ja, gewoon even doorsparen en dan komt 't wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Hoera! Groet, Hififreak Diepe zucht... Ach ja, gewoon even doorsparen en dan komt 't wel goed. Tja, of ik nou ooit een Bryston ga kopen of niet, de reclame die jij hier de hele tijd loopt te spammen helpt daar niet bij... Het hangt me (ben ik de enige?) zo langzamerhand een beetje de keel uit. Iemand hoeft de naam Bryston maar te noemen, en jij komt weer met je spam... Begint een beetje vervelend te worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Ergert u niet, verwondert u slechts. BTW: Ik kom hier slechts zelden, maar als 't je keel uit hangt dan is dat toch jouw probleem. Trouwens het komt erg sterk- -over, dat je medestanders zoekt. Sterkte bij het verwerkingsproces. Groet, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 waarom ben ik hier eigenlijk junior member, en hoe word ik serieus member Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Jij wordt vermeld in mijn testament. Daarnaast maken we binnenkort een afspraak voor de overdracht van onroerend goed met vorstelijke set. Je bent een kanjer, jij bent echt en puur! Met welgemeende en oprechte hifigroet, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 waarom ben ik hier eigenlijk junior member, en hoe word ik serieus member Ik neem je serieus. Dat moet toch genoeg zijn? Niet? Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 'k Heb de kringloop alvast gewaarschuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts