Jump to content

tivoli audio

joopus
 Share

Recommended Posts

Ik vind de 'i-lov-it' :lol: lijn best grappig om te zien en ik denk dat de wekkerradio in een lichte hout uitvoering niet eens zou misstaan bij mij op mijn kamer. Als het geluid zo verbluffend is dan zal het in ieder geval een hele verbetering zijn met dat afgrijselijke piep/zoom/ tuut/tralala apparaat dat mijn dromen nu iedere morgen naar de knoppen helpt.

Ik vind de 'i-lov-it' :lol: lijn best grappig om te zien en ik denk dat de wekkerradio in een lichte hout uitvoering niet eens zou misstaan bij mij op mijn kamer. Als het geluid zo verbluffend is dan zal het in ieder geval een hele verbetering zijn met dat afgrijselijke piep/zoom/ tuut/tralala apparaat dat mijn dromen nu iedere morgen naar de knoppen helpt.

Je kunt inderdaad wakker worden met het weldadige geluid van deze radio. Ik kan tenminste de stereo uitvoering aanbevelen. Je kunt ook kiezen voor een piep om mee wakker te worden. Dat is geen indringend geluid zoals ik dat van andere wekkers ken. Er is zelfs sprake van een opbouw, dus gedurende een minuut een piep per 3 seconde en op het laatst iedere seconde. Dat is nog eens gemoedelijk wakker worden :)

En ja, ik ind hem mooi :D

QUOTE (JSA @ 14 Nov 2004, 21:40:21)

toch super lelijk, beetje een oud radiotje in een nieuw jasje met dat vieze plastic

Tivoli in Utrecht is wel leuk 

Ik ben bang dat in de meeste gevallen het radiootje beter klinkt

Ja, maar Tivoli in Utrecht gaat wel wat harder.. :P

-Niet dat ik die P.A. zou willen gebruiken om wakker mee te worden.. :mad2:

:P:P:P