Jump to content

Effe naar Genk.....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Guest Hubertinus

Hans, Alon heten die luidsprekers. Als ik me niet vergis. Ik heb ze vorig jaar op de stand van Ghijsen gehoord met de Naim CDX2 en de Manley versterkers. Ik kon toen goed luisteren want ik was vroeg. Er zaten 2 mensen te luisteren. En ik was behoorlijk onder de indruk van dat geheel.

Nu ben ik niet geweest.

Hubertinus

Hans, Alon heten die luidsprekers. Als ik me niet vergis. Ik heb ze vorig jaar op de stand van Ghijsen gehoord met de Naim CDX2 en de Manley versterkers. Ik kon toen goed luisteren want ik was vroeg. Er zaten 2 mensen te luisteren. En ik was behoorlijk onder de indruk van dat geheel.

Nu ben ik niet geweest.

Hubertinus

Merkwaardigerwijs vind ik bij het zoeken naar alon speakers deze nola...

575.jpg

dat was hem inderdaad.

:)

hans, dat jij zoonlief nog allen met z'n vrienden thuis durft te laten.....

las toevallig vandaag /gister iets over een stoel en een paar speakers....?

bb

Alon is niet meer, een van de financiers heeft zijn geld eruit getrokken geloof ik. De oprichter en ontwerper van Alon is samen met zijn vrouw doorgegaan in Nola, waarin ze exact dezelfde producten blijven maken. Behalve de minimonitor van

Nola??? Erg originele naam als het voorheen Alon heette :blink: Lees het eens van achter naar voren :huh::lol:

BTW, die show was idd maar op een dikke 50km afstand en toch ben ik niet geweest. Zaterdag had ik het te druk en zondat ben ik met een kennis een draaitafel in Beverwijk/Heemskerk op gaan halen.

Vorig jaar ben ik wel bij de eerste uitvoering van de show, in Lanaken, geweest. Dat was wel best een gezellige en gemoedelijke show. Ik had al van een medeforummer gehoord dat deze in Genk tegenviel, zeker t.o.v. die in Lanaken.

Verder niemand ik Genk geweest....???

Voor de Limburgers toch een show "om de hoek"...

:confused:

Inderdaad Hans , nog geen 40 kilometers van de hut vandaan :rolleyes:

Ben net even zaterdagmiddag geweest tegen 14:30 , mooie lokatie en een vriendschappelijk entree prijs . Of deze rechtvaardig is vanwege een minimaal aantal te bezoeken kamers mag ieder voor zichzelf bepalen ........

Eigenlijk was ik maar van 1 setje echt onder de indruk , ergens boven in stond een zekere Francis van TechnologyFactory uit Antwerpen.

De set bestaande uit een voor mij tot dan toe onbekend "merk " versterkertje PrimaLuna

Staan achterin gaf inderdaad weiniger beleving dan vooraan zitten , heb ik ook even gedaan omdat er niet direct plaats was .

Toch vond ik dat de set zeer open was en veel liet horen , ook ik heb thuis een set die toch wel zeg maar meer "bijt "dan deze combinatie ............ ondanks dit vond ik voor het geld van de versterker het best goed overkomen .

Gelukkig verschillen wij allen Hans , wat zou het saai worden met hifi als er maar 1 kleur was :rolleyes:;)

John, die Belg is gek! Geen analoge bron onder de 10.000 euro. Wat een slap gelul!

Hubertinus

Tja dat kreeg ik te horen , althans in die richting moet je denken volgens deze meneer :unsure:

Het was wel een Belg die het zei :blink:

Guest Hubertinus

Daarom woon ik vanaf volgende week dichter bij Duitsland, John. Van die Belgen krijg ik af en toe een harde badding! Zeker als je op 2 km van de grens woont.

hubertinus

Daarom woon ik vanaf volgende week dichter bij Duitsland, John. Van die Belgen krijg ik af en toe een harde badding! Zeker als je op 2 km van de grens woont.

hubertinus

:blink: Duitsers kunnen er ook wat van Huub , ik kan ze de ramen ingooien van hier uit :rolleyes:

Maar de Warsteiner en de liter euro loodvrij is nog altijd goedkoper over de grens B)

• 2 weeks later...