Hendrik67 Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Momenteel bezit ik een Marantz CD63SE die ik alweer een jaar of 7 in bezit heb. Ben op zoek naar een nieuwe cd speler en kan tot ongeveer 1500 euro uitgeven. Graag hoor wat suggesties/ervaringen. De nieuwe cd speler dient aangesloten te worden op een Classe CAP 151 versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Misschien alleen een Nordstar DAC ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Misschien alleen een Nordstar DAC ?? Ik wilde het zelf niet zeggen Hans De Marantz heeft een mooie bouw, zo gek lijkt het me niet om een mooie dac te gebruiken, alleen is het uiterlijk wel heel verschillend Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Nordstar is er toch ook in het zwart ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Graag wat meer info over Nordstar en wat bedoelt Jopie met pffffffffffffffffffff????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Jopie is een z.g. negatieveling, die kom je hier wel meer tegen, niks van aantrekken gewoon negeren, anders blijft hij aan de gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Jopie heeft al (te) veel naar zijn zin over Northstar (en mijn set) gelezen Wat je zoekt staat in feite bij mij al te spelen, dus je zou je best goed kunnen ori Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Jopie is een z.g. negatieveling, die kom je hier wel meer tegen, niks van aantrekken gewoon negeren, anders blijft hij aan de gang. jopie houd de balans er in, zodat mensen die erg doordraven en dat niet in de gaten hebben een beetje geremd worden, ziekeling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door jopie: wat je zoekt staat bij mij al te spelen?????? ONGELOFELIJK ZEG. Ja he Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door jopie: jopie houd de balans er in, zodat mensen die erg doordraven en dat niet in de gaten hebben een beetje geremd worden, ziekeling. Je houdt (met -dt trouwens) de balans er dan welo in maar draagt niet bij tot een antwoord op de vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 die 2 zijn echt van GOD LOS, net zoals die andere 2 broertjes, alleen waren die een beetje gezelliger en nuchterder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Als de Marantz op zich goed bevalt, waarom ga je dan niet een nieuwe Marantz proberen? Een CD17M KI of zo... Of anders een NAD S500i, schijnt ook goed te zijn. Iig niet te veel op de lofzang over de Northstar afgaan, maar op je eigen gehoor. Ik kan Jopies reactie wel voorstellen. Ik wilde er zelf niks van zeggen, maar kan me erg goed vinden in Jopies reactie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: 'T is te zien dat je met je neus in de lucht loopt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Heren, kan het hier iets rustiger. De hele zooi dondert weer van m'n bureau af. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Henrie: Die opmerking is idd een vreselijk arrogant. Alleen daarom zou je al bijna geen NS meer kopen. Andre heeft een beetje hetzelfde effect op NS als Spiekerboer (soms) heeft op PP... dan kies ik toch voor spiekerboer, ANDRE snap je het nu nog niet man???????????????????/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Een tijdje geleden had ik misschien ook wel oren naar die NS, maar nu wordt ik echt niet meer vrolijk van dat gepromoot. Mijn God, er is echt wel meer onder de zon dan zo'n NS. Voor mij hoeft die ook niet meer. Ik blijf vrolijk met mijn ... spelen en als ie niet meer bevalt komt er dus zeker geen NS. Dan nog liever een ZoNie, en jullie weten wie dat zegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:Heren, kan het hier iets rustiger. De hele zooi dondert weer van m'n bureau af. Edwin Dat komt doordat die NS zo verschrikkelijk trilt dat het bij jou nog te merken is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: 'T is te zien dat je met je neus in de lucht loopt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 OK Jopie, ik begrijp het; maar om een bijdrage te leveren: wat vind jij een goede cd speler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:Heren, kan het hier iets rustiger. De hele zooi dondert weer van m'n bureau af. Edwin Oh, heb jij je bureau op een BALKON staan dan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts