Jump to content

Wat is de beste cd speler tot 1500 euro?

Hendrik67
 Share

Recommended Posts

Momenteel bezit ik een Marantz CD63SE die ik alweer een jaar of 7 in bezit heb. Ben op zoek naar een nieuwe cd speler en kan tot ongeveer 1500 euro uitgeven. Graag hoor wat suggesties/ervaringen.

De nieuwe cd speler dient aangesloten te worden op een Classe CAP 151 versterker.

Geplaatst door Hans van Liempd:

Misschien alleen een Nordstar DAC ??

Ik wilde het zelf niet zeggen Hans :D

De Marantz heeft een mooie bouw, zo gek lijkt het me niet om een mooie dac te gebruiken, alleen is het uiterlijk wel heel verschillend :)

Andr

Geplaatst door Hans van Liempd:

Jopie is een z.g. negatieveling, die kom je hier wel meer tegen, niks van aantrekken gewoon negeren, anders blijft hij aan de gang.

mad.gif

jopie houd de balans er in, zodat mensen die erg doordraven en dat niet in de gaten hebben een beetje geremd worden, ziekeling.

mad.gifmad.gifmad.gifmad.gifmad.gif

Geplaatst door jopie:

jopie houd de balans er in, zodat mensen die erg doordraven en dat niet in de gaten hebben een beetje geremd worden, ziekeling.

mad.gif    mad.gif    mad.gif    mad.gif    mad.gif

Je houdt (met -dt trouwens) de balans er dan welo in maar draagt niet bij tot een antwoord op de vraag.

Als de Marantz op zich goed bevalt, waarom ga je dan niet een nieuwe Marantz proberen? Een CD17M KI of zo...

Of anders een NAD S500i, schijnt ook goed te zijn.

Iig niet te veel op de lofzang over de Northstar afgaan, maar op je eigen gehoor. Ik kan Jopies reactie wel voorstellen. Ik wilde er zelf niks van zeggen, maar kan me erg goed vinden in Jopies reactie...

Geplaatst door Henrie:

Die opmerking is idd een vreselijk arrogant. Alleen daarom zou je al bijna geen NS meer kopen. Andre heeft een beetje hetzelfde effect op NS als Spiekerboer (soms) heeft op PP...

dan kies ik toch voor spiekerboer, ANDRE snap je het nu nog niet man???????????????????/

:(:(

Een tijdje geleden had ik misschien ook wel oren naar die NS, maar nu wordt ik echt niet meer vrolijk van dat gepromoot. Mijn God, er is echt wel meer onder de zon dan zo'n NS. Voor mij hoeft die ook niet meer. Ik blijf vrolijk met mijn ... spelen en als ie niet meer bevalt komt er dus zeker geen NS. Dan nog liever een ZoNie, en jullie weten wie dat zegt eek.gif

Geplaatst door Edwin Snoek:

Heren, kan het hier iets rustiger.  :o

De hele zooi dondert weer van m'n bureau af.   :D

Edwin   :rolleyes:

Dat komt doordat die NS zo verschrikkelijk trilt dat het bij jou nog te merken is... :P

Geplaatst door Edwin Snoek:

Heren, kan het hier iets rustiger.  :o

De hele zooi dondert weer van m'n bureau af.   :D

Edwin   :rolleyes:

Oh, heb jij je bureau op een BALKON staan dan confused.gif:rolleyes:

Andr