Jump to content

Wat is de beste cd speler tot 1500 euro?

Hendrik67
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door [[Game]]:

jezus!   ;)

ik dacht een stuk touw is een prima metafoor voor de zwakste schakel, gaanze beginnen over touw dat eventueel sterker is dan ijzer....

okee, speciaal voor jullie   :D . touw vervangen door touw dat minder sterk is dan ijzer.

:D

Touw is zeker niet zomaar minder sterk dan een ketting hoor. Neem maar eens een zilveren halskettinkje. Die houdt het echt niet tegen een touw dat ze op die oude VOC-schepen gebruikten hoor ;):D:P

Geplaatst door Sodejuu:

Ik mag toch wel beweren dat dit de meest vernaggelde topic op het hele forum is      eek.gif       :rolleyes:       ;)

Tja, volgens mij helpen we Hendrik meer met een linkje naar de Audio besten liste

(als je het kan lezen tenminste)

Toch maar geen Helios ;)

Geplaatst door Duck-Twacy:

Tja, volgens mij helpen we Hendrik meer met een linkje naar de Audio besten liste

Idd. Ik weet niet of dit dezelfde is (hij ziet er iig kleuriger uit ;)) maar ik heb ook nog zo'n link, waar ik regelmatig ff kijk. Geeft ook wel een aardige indicatie wat iets moet kosten (als het ertussen staat tenminste). http://www.audio.de/sixcms/media.php/145/a..._03_080_088.pdf

Geplaatst door Ome Henk:

'T is dezelfde    :rolleyes: toch    confused.gif    ;)

Zou best kunnen. Ik heb die van Duck niet uitgebreid geinspecteerd. Ik zag alleen dat ie met de voorkant van een tijdschrift begon en in zwart wit was (die lijst althans). Ook is ie minder duidelijk weergegeven (die cijfertjes achter de namen), maar misschien dat dat aan mijn windhoosinstellingen ligt...

Die PDF van henries link ziet er bij mij een stuk consumeerbaarder uit :)

Onder de 1500 heef de Helios 3 de meest puntjes. Evenveel als de AVM 2, maar die is 1700 (duitse) euroos. Ik las echter net een andere review van de Helios 3...

Die PDF van henries link ziet er bij mij een stuk consumeerbaarder uit   :)

Dan ligt het dus niet aan mij...

Ik weet niet meer hoe ik 'm heb gevonden, maar ik had 'm nog staan in m'n 'favorieten'. Ik ben er laatst bij m'n broer een keer naar opzoek geweest en toen kwam ik de jouwe tegen. Die vond ik idd een stuk minder leesbaar...

"jouw" link staat waarschijnlijk ook ergens bij mijn favorieten, maar die lijst is zo lang dat ik liever Google gebruik...

Overigens de Phiplips SACD1000 heeft ook 100 puntjes voor CD. Laat die nu voor 800 euro of zo de deur uit gaan tegenwoordig (en door vM kan worden geupgrade op 1001 punten ;) )

Nu weet ik dat niet iedereen zo onder de indruk is van die Philips.

(als je het kan lezen tenminste)

Toch maar geen Helios    ;)

Daar help je nog meer mensen mee, Duck!

Bedankt,

Manus

Geplaatst door Henrie:

Als de Marantz op zich goed bevalt, waarom ga je dan niet een nieuwe Marantz proberen? Een CD17M KI of zo...

Of anders een NAD S500i, schijnt ook goed te zijn.

Iig niet te veel op de lofzang over de Northstar afgaan, maar op je eigen gehoor. Ik kan Jopies reactie wel voorstellen. Ik wilde er zelf niks van zeggen, maar kan me erg goed vinden in Jopies reactie...

Is marantz de hele reeks aan't upgraden met het M teken ? Eerst de PM 17...

Heb je er meer info over ?

Geplaatst door Robbie V.:

Is marantz de hele reeks aan't upgraden met het M teken ?  Eerst de PM 17...

Heb je er meer info over ?

Ik weet niet of ze allemaal een M erbij krijgen. In ieder geval de '17'-serie wel (cd-speler, versterker, tuner). Maar of de rest ook aan de beurt komt weet ik niet.

Ik vind het wel een beetje vreemd dat die M-uitvoeringen ineens zilverkleurig zijn, terwijl de rest zwart of champagne-kleurig is. Ook de nieuwe PM7200 (opvolger PM8000) is zwart of champagne-kleurig.

Verder zou ik het zo niet weten. Ik werk niet bij Marantz of zo, dus het fijne weet ik er niet van ;)

Geplaatst door Robbie V.:

Ik vind die zilverkleurige modelletjes wel leuker.

Ja, dat kan. Das een kwestie van smaak. Maar ik vind het vreemd dat ze deze modellen in zilver uitvoeren terwijl de rest nog zwart of champangekleurig is. Er zijn altijd mensen die alles van 1 merk willen (en waarom ook niet?). Als ze dan alleen een cd-speler (oid) willen upgraden en ze hebben een champagnekleurig Marantz-setje, dan moeten ze nu een zilverkleurige cd-speler erbij kopen. Dat staat voor geen meter. Zwart en zilver of zwart en champagne, dat gaat nog wel, maar champagne en zilver ziet er niet uit. Beetje vreemde 'politiek' vind ik het dus...