appie Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Ik ben in het bezit van een Hraman Kardon 8500 receiver. Het vermogen van deze versterker aan 8 ohm is 2x 125 waat en 5 x 110 watt. Ik zou mijn huige speakers willen vervangen door (tweedehands) Martin Logan electrostaten. Kan iemand mij vertellen of deze combinatie aan te bevelen is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Ik ben in het bezit van een Hraman Kardon 8500 receiver.Het vermogen van deze versterker aan 8 ohm is 2x 125 waat en 5 x 110 watt. Ik zou mijn huige speakers willen vervangen door (tweedehands) Martin Logan electrostaten. Kan iemand mij vertellen of deze combinatie aan te bevelen is? Ik ken die combinatie niet. Uitproberen als je het wilt weten, zou ik zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Check deze site. Het lijkt mij geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 ...Ik zou mijn huige speakers willen vervangen door (tweedehands) Martin Logan electrostaten. Heb je die dan wel eens beluisterd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 ik heb ze goed beluisterd de nieuwe serie, natuurlijk is het subjectief, maar ik vond het nergens naar klinken, zeer bero erd dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 ik heb ze goed beluisterd de nieuwe serie, natuurlijk is het subjectief, maar ik vond het nergens naar klinken, zeer bero erd dus. Dat vond ik dus ook. De muziek sprak niet aan, het stereoplaatje was nogal wazig en ik kreeg geen gevoel van een werkelijkheid. Misschien waren de luisteromstandigheden niet optimaal, maar je hoort al snel of ergens portentie in zit of dat je verder geen moeite hoeft te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 geen moeite dus.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Ik zou mijn huige speakers willen vervangen door (tweedehands) Martin Logan electrostaten. Goed lezen heren Is vernieuwing in dit geval dan ook geen verbetering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts