Jump to content

stage bedrijf

hilbren
 Share

Recommended Posts

Ik ben bang dat je toch wat concreter moet zijn.

Met welke opleiding ben je bezig ?

Gaat het om techniek, marketing, financieel / administratief, of ???

Waarom wil je iets met audio doen? Audio is een hele leuke hobby maar alles verandert als het geen hobby maar je dagelijkse bezigheid wordt.

Ik ben bang dat je toch wat concreter moet zijn.

Met welke opleiding ben je bezig ?

Gaat het om techniek, marketing, financieel / administratief, of ???

Waarom wil je iets met audio doen? Audio is een hele leuke hobby maar alles verandert als het geen hobby maar je dagelijkse bezigheid wordt.

Lijkt me idd belangrijk om nog iets meer over je opleiding te vertellen. Ook het niveau (MBO/HBO/WO) is niet onbelangrijk... Al overlapt elkaar dat wel een beetje natuurlijk. Ik kreeg als HBO-student ook een HBO/WO-opdracht vorig jaar op m'n stage. Als ik WO-student was geweest, zou ik dus dezelfde opdracht gekregen hebben, alleen was de beoordeling waarschijnlijk wat zwaarder geweest. Maar ook dan had ik een ruime voldoende gekregen volgens m'n bedrijfsbegeleider ;):P

Audio is een hele leuke hobby maar alles verandert als het geen hobby maar je dagelijkse bezigheid wordt.

Je gaat anders tegen je hobby aankijken, maar het hobby'en zelf is nog altijd even leuk. Bovendien krijg je veel ervaring met verschillende apparatuur, wat er weer voor zorgt dat je een stuk kritischer wordt.. ;)

mvg, PD Hogeterp B)

het lijkt me erg leuk om iets met audio (high end) te doen.

Dat is net zo vaag als "ik vind het leuk om met mensen te werken". Ik zeg dan altijd dat ze aan de kassa moeten gaan zitten van een supermarkt. :D;)

Dat is net zo vaag als "ik vind het leuk om met mensen te werken". Ik zeg dan altijd dat ze aan de kassa moeten gaan zitten van een supermarkt. :D;)

Tja, en probeer maar eens werk te vinden waarbij je niet met mensen werkt... Zelfstandig ondernemer misschien, maar dan zul je toch ook zoiets als klanten of zo hebben... :rolleyes:

Tja, en probeer maar eens werk te vinden waarbij je niet met mensen werkt... Zelfstandig ondernemer misschien, maar dan zul je toch ook zoiets als klanten of zo hebben... :rolleyes:

Beste Henrie,

Alles is mogelijk. Ik ben ook nog niet zo lang geleden helemaal bij nul begonnen met slecht 100 euro. Het belangrijkte is dat je een duidelijk doel hebt. Het gebruiken van je hersens, de omgang met veel soort mensen maken zelfstandig ondernemer nou juist zo leuk.

Groeten,

Bas

ok, ik zal wat meer vertellen (is idd wel handig)

ik doe dus hbo elektronica (afstudeerrichiting tco (hoogfrequent/analoog))

philips heb ik al naar gekeken, die hebben op dit moment alleen maar opdrachten liggen voor chip ontwerpen voor draagbare apparatuur met de nadruk op zuinig energie verbruik...

ik zoek dus meer iets in de ontwikkeling van eindversterkers en/of andere high end audio apparatuur...

ok, ik zal wat meer vertellen (is idd wel handig)

ik doe dus hbo elektronica (afstudeerrichiting tco (hoogfrequent/analoog))

philips heb ik al naar gekeken, die hebben op dit moment alleen maar opdrachten liggen voor chip ontwerpen voor draagbare apparatuur met de nadruk op zuinig energie verbruik...

ik zoek dus meer iets in de ontwikkeling van eindversterkers en/of andere high end audio apparatuur...

Neem eens contact op met Ad van Medevoort.. ;)