Muziek Posted 19 november 2004 Report Share Posted 19 november 2004 Wie heeft er ervaring met kabels van Heavens Gate. In Nederland is er waarschijnlijk geen invoerder van dit produkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 november 2004 Report Share Posted 20 november 2004 Wie heeft er ervaring met kabels van Heavens Gate.In Nederland is er waarschijnlijk geen invoerder van dit produkt. Nog niet gehoord, maar het schijnt iets aparts te zijn. De import wordt (werd ) gedaan door Callas Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 20 november 2004 Author Report Share Posted 20 november 2004 Inderdaad, Callas verkoopt die niet meer, er is nog thans een ruim gamma van diverse soorten, er weinig informatie te vinden over Heavens Gate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 20 november 2004 Report Share Posted 20 november 2004 Ik speel al geruime tijd met NBS Monitor 3 ( complete lijn ) Nou heeft een kennis van mij vorig jaar een aantal kabels van Heavens Gate in huis gehad... Deze werden toen beschreven als een goedkopere variant van NBS maar qua klank op hetzelfde niveau. We hebben ze toen uitgebreid beluisterd. Maar deze kabels zaten, zoals ik het toen kon beoordelen, potdicht. Vergeleken met de NBS dan. Ik heb al veel gehoord qua kabels, maar deze H. Gate viel erg tegen.... succes met de zoektocht ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 21 november 2004 Author Report Share Posted 21 november 2004 Ik speel al geruime tijd met NBS Monitor 3 ( complete lijn ) Nou heeft een kennis van mij vorig jaar een aantal kabels van Heavens Gate in huis gehad... Deze werden toen beschreven als een goedkopere variant van NBS maar qua klank op hetzelfde niveau. We hebben ze toen uitgebreid beluisterd. Maar deze kabels zaten, zoals ik het toen kon beoordelen, potdicht. Vergeleken met de NBS dan. Ik heb al veel gehoord qua kabels, maar deze H. Gate viel erg tegen.... succes met de zoektocht ! Welke Heavens Gate heb je beluisterd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts