Jan Posted 25 november 2004 Report Share Posted 25 november 2004 Hallo Sebastiaan, Dank je wel voor je antwoord. Kan ik de siliconenkit op een eenvoudige en nette manier weghalen? Op de site van Guido Tent met welke kristal de CD-spelers zijn uitgerust zie ik mijn CD-speler niet bijstaan, of is de lijst niet compleet? Ik heb een Myryad MC100 van juli 1999. Welke clockprint moet ik nemen, want ik heb ook een Marantz DD82 DCC-speler die ik nog regelmatig gebruik? Welke digitaal is aangesloten met de CD-speler. Op de topic "modificatievrees" las ik dat de opamp voor de I/U omzetter minder van kwaliteit is dan de opamp voor de versterking, zal dit ook gelden voor de DCC-speler? Ik denk dat de electronica achter de DAC van een CD-speler en DCC-speler ongeveer hetzelfde is. Gebruiken jullie voor bitumenplaat gewoon bitumen die je bij een autodealer kan kopen? Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 25 november 2004 Report Share Posted 25 november 2004 Hallo Sebastiaan, Dank je wel voor je antwoord. Kan ik de siliconenkit op een eenvoudige en nette manier weghalen? Op de site van Guido Tent met welke kristal de CD-spelers zijn uitgerust zie ik mijn CD-speler niet bijstaan, of is de lijst niet compleet? Ik heb een Myryad MC100 van juli 1999. Welke clockprint moet ik nemen, want ik heb ook een Marantz DD82 DCC-speler die ik nog regelmatig gebruik? Welke digitaal is aangesloten met de CD-speler. Op de topic "modificatievrees" las ik dat de opamp voor de I/U omzetter minder van kwaliteit is dan de opamp voor de versterking, zal dit ook gelden voor de DCC-speler? Ik denk dat de electronica achter de DAC van een CD-speler en DCC-speler ongeveer hetzelfde is. Gebruiken jullie voor bitumenplaat gewoon bitumen die je bij een autodealer kan kopen? Jan Beste Jan, Ik weet niet uit mijn hoofd wat de klokfrequentie van jou Myryad is. Dit is af te lezen op het kristal. Kom je er niet uit, kun je me altijd even een foto sturen, dan kijk ik of ik het kan zien. Siliconen kit is vaak hardnekkig. Met het verwijderen van het kristal trek je het siliconen kit vanzelf mee. Bij de autohandelaar verkopen ze prima loodbitumen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 28 november 2004 Report Share Posted 28 november 2004 Hallo Sebastiaan, Op het kristal kon ik het niet meer aflezen wat de klokfrequentie is. Maar via de site "AudiocomInternational" heb ik kunnen lezen dat de klokfrequentie 16,9344MHz is. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts