Roel Bink Posted 21 november 2004 Report Share Posted 21 november 2004 Iemand misschien ervaring met Scan Speak, ben van plan om de A4 Monitor te gaan bouwen ter vervanging van me Infinity delta 70 wegens ruimte gebrek. Heb nu een setje van Speaker&co klinkt geweldig maar toch soms iets wat veel laag en weinig midden . Wat vinden jullie van deze Scan Speak Reference A4 monitors? Groetjes, Roel Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 21 november 2004 Report Share Posted 21 november 2004 Iemand misschien ervaring met Scan Speak, ben van plan om de A4 Monitor te gaan bouwen ter vervanging van me Infinity delta 70 wegens ruimte gebrek. Heb nu een setje van Speaker&co klinkt geweldig maar toch soms iets wat veel laag en weinig midden . Wat vinden jullie van deze Scan Speak Reference A4 monitors? Groetjes, Roel Geen ruimte voor de reference monitors? Scheelt nogal wat in de lage tonen. Al zag ik iemand die de A4's van beton had gemaakt met volgens hem goed resultaat in het laag & mid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 november 2004 Report Share Posted 21 november 2004 Het mooie van S&C is dat je ze afgebouwd kan beluisteren, zelfs thuis eventueel. Zelf luisteren dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roel Bink Posted 2 januari 2005 Author Report Share Posted 2 januari 2005 Eindenlijk de Reference A4 kastjes staan bij de spuiter en ik heb de delta 70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 4 januari 2005 Report Share Posted 4 januari 2005 Eindenlijk de Reference A4 kastjes staan bij de spuiter en ik heb de delta 70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts