Audiopaul Posted 23 november 2004 Report Share Posted 23 november 2004 Mijn Hifi in Nijmegen organiseert op 25, 26 en 27 november een grote Najaars Luistermanifestatie. Tijdens dit evenement zal de Benelux introductie van de Halcro dm58 plaatsvinden. De Halcro dm58 wordt tijdens de showdagen gedemonstreerd met de Wilson Audio Maxx2, een ideale luidspreker om de dynamiekomvang en het rijke detail van de real live performance van de Halcro om te zetten in een geluidsbeeld, waar je inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 23 november 2004 Report Share Posted 23 november 2004 ik wij Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 november 2004 Report Share Posted 23 november 2004 Hai Paul, Ik ben benieuwd wat je van die Wilsons vind. Ik heb ze een paar keer gehoord bij Durob die vroeger de importeur was. Ik was er niet echt kapot van en zeker niet voor het geld. Kennelijk zijn ze met name voor heel grote ruimten geschikt. Overigens vind ik die dingen er prachtig om te zien. De phonotrap van de Ayre vind ik overigens wel weer exceptioneel. Ze heben hem nu in een apart kastje en dan kost die veel geld. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 24 november 2004 Report Share Posted 24 november 2004 Ik ben er vrijdagavond (21:00 uur) ook. Ben ook zeer benieuwd naar de Halcro, in combinatie met de Mark Levinson 32 pre en Wilson speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 november 2004 Author Report Share Posted 24 november 2004 Ik ben er vrijdagavond (21:00 uur) ook.Ben ook zeer benieuwd naar de Halcro, in combinatie met de Mark Levinson 32 pre en Wilson speakers. Ik kom ook om 21:00, zie ik je daar wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 24 november 2004 Report Share Posted 24 november 2004 Ik ben er vrijdagavond (21:00 uur) ook.Ben ook zeer benieuwd naar de Halcro, in combinatie met de Mark Levinson 32 pre en Wilson speakers. Ik kom ook om 21:00, zie ik je daar wel. Maar dan elkaar nog herkennen............ Ik ben in ieder geval lang (1.94), 52 jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 november 2004 Author Report Share Posted 24 november 2004 Hai Paul, Ik ben benieuwd wat je van die Wilsons vind. Ik heb ze een paar keer gehoord bij Durob die vroeger de importeur was. Ik was er niet echt kapot van en zeker niet voor het geld. Kennelijk zijn ze met name voor heel grote ruimten geschikt. Overigens vind ik die dingen er prachtig om te zien. De phonotrap van de Ayre vind ik overigens wel weer exceptioneel. Ze heben hem nu in een apart kastje en dan kost die veel geld. Carl Hoi carl, Ik vind die MAXX2 ook schitterende speakers om te zien. Heb ze ook nog niet eerder gehoord, wel o.a. het Watt Puppy System en de Sophia en dat geluid sprak mij erg aan. Maar goed, ik ben heel benieuwd wat ik vrijdag voorgeschoteld krijg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 november 2004 Author Report Share Posted 24 november 2004 Ik ben er vrijdagavond (21:00 uur) ook.Ben ook zeer benieuwd naar de Halcro, in combinatie met de Mark Levinson 32 pre en Wilson speakers. Ik kom ook om 21:00, zie ik je daar wel. Maar dan elkaar nog herkennen............ Ik ben in ieder geval lang (1.94), 52 jaar. Iets minder lang (1.86), 45 jaar, fors gebouwd. Ik kom samen met m'n vrouw en heb zoals altijd een camera bij me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 24 november 2004 Report Share Posted 24 november 2004 Leuk, we zien elkaar. Ik ben laatst nog met Mijn Hifi bezig geweest om hun demo Mark Levinson 32 pre te kopen, maar daar kwamen we toen financiel niet zo 1-2-3 uit. De inruil van mijn (ook heel goede) Chord 32 pre viel tegen. Nu ik net vrijdag een nieuw huis (woonboerderij) gekocht heb, zal ik voorlopig wel even van (dure) upgrades afzien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 november 2004 Author Report Share Posted 24 november 2004 Leuk, we zien elkaar. Ik ben laatst nog met Mijn Hifi bezig geweest om hun demo Mark Levinson 32 pre te kopen, maar daar kwamen we toen financiel niet zo 1-2-3 uit. De inruil van mijn (ook heel goede) Chord 32 pre viel tegen. Nu ik net vrijdag een nieuw huis (woonboerderij) gekocht heb, zal ik voorlopig wel even van (dure) upgrades afzien. Nou ja, een woonboerderij is ook niet verkeerd, toch? Is er op vrijdagavond nog een beetje te parkeren in de buurt van Mijn Hifi? Ik ken alleen het parkeerterreintje om de hoek en die paar plekken voor de winkel, heb jij nog een tip? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 24 november 2004 Report Share Posted 24 november 2004 Op zich zal het geen probleem zijn op vrijdagavond. Het is dan geen koopavond in Nijmegen en je mag er vanaf 18:00 uur gratis parkeren. Ik heb nooit een probleem om een vrij plekje te vinden (ik ga vaak vrijdagavond naar de bibliotheek of naar bioscoop Lux, die er beide vlakbij liggen). Als je niet direct bij Mijn Hifi kunt parkeren, kan je hem altijd makkelijk kwijt langs de ventwegen van de Canisiussingel cq Oranjesingel. De ventweg aan de oostkant van de singels biedt dan nog de beste mogelijkheden. Van daar is het maar 2 minuutjes lopen naar Mijn Hifi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 25 november 2004 Report Share Posted 25 november 2004 Maar goed, ik ben heel benieuwd wat ik vrijdag voorgeschoteld krijg. Een MAXX series 2 op misschien 60% van zn kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 27 november 2004 Report Share Posted 27 november 2004 De set-up bij Mijn Hifi klonk vrijdagavond spectaculair. In plaats van de Ayre SACD-speler stond er overigens een Mark Levinson 390S te spelen. Bepaald niet slecht overigens. Verder dus de zeer high-tech ogende Halcro DM58 ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts