Jump to content

Geroge Duke

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Beste,

Vanavond komt toetsen en funk legende Georde Duke in de Melkweg. Het spreekt voor zich dat ome Bas al kaarten heeft :). Heb gisteren een voorproefje gezien, het wordt rete stoer!. Waanzinnige bassist ook. Dit wordt kicken!!!!

Er zijn nog kaarten verkrijgbaar trouwens. Ze kosten 23 euro. en dan moet je nog lid worden voor 2,50 euro. (de afzetters!)

Groeten,

Bas

(die eindelijk internet op de zaak heeft en daarvandaan nu tikt :D)

Veel plezier bij George Duke bas , is mij toch iets te smooth :D

ja mij ook :D

riedeldiedel :D

Beste,

Dan heb jij hem toch nog nooit live gezien, wat dat is niet riedel riedel, en niet smooth!. Het was waanzinnig!! Waanzinnige bassist ook. Hij speelde vooral veel vanuit zijn jaren 80 funk tijd. Af en toe hele virtuose fusion tussendoor. Dit op een manier ik neit van hemg ewend ben. Alles behalve smooth!. Kicken was dat hij op eht eind van de avond mensen uit de zaal uitnodigde om mee te jammen.

Ben er ook weer uit dat een Fender Jazz bass gewoon toch wel heel stoer blijft :). Ik denk dat ik er ook weer een ga kopen. Het geluid was verder niet heel best. Ook de lichtshow viel tegen. Geeft de drummer een waanzinnige solo, staan de lichten gewoon stil! :(. Met een te gekke lichtshow kun je zoiets nog veel spectaculairder maken.

Groeten,

Bas

Klopt, ik heb hem ook nooit live gezien.

Licht vind ik ook vaak tegen vallen, het lijkt wel alsof die mensen totaal geen gevoel voor ritme hebben, loopt bijna nooit synchroom met het geluid. Waar ik me nog goed van kan herinneren dat het echt top was, was bij de prodigy met 18.000 man, en dan krijg je echt een extra dimensie :D

Waar ik me nog goed van kan herinneren dat het echt top was, was bij de prodigy met 18.000 man, en dan krijg je echt een extra dimensie :D

3 jaar geleden werd een kwartier voor het optreden van The Prodigy gewaarschuwd dat de lichtshow aanvallen van epilepsie kon veroorzaken :D

De lichtshow zat helemaal perfect in elkaar, maar ik had na afloop zowat las ogen B)