Jump to content

LINKS.....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Dit topic wordt hopelijk gevuld met LINKS, aangevuld met wat commentaar.

Ik heb hier wel een link met wat commentaar. Het commentaar van mij is helaas niet erg optimistisch. Ik word namelijk een beetje moe van die hifi-forums die uit de grond gestampt worden door lieden die een forum alleen maar oprichten om 'moderator' te willen worden..

http://www.hififorum.nl/

Audiofreaks. nl is al net zo'n groot voorbeeld. Zelfs ex-moderatoren worden in de ban geschopt, om hun gevoelens van{on} macht op bot te vieren. En dan zie je weer dat er van die moderator bijeenkomsten zijn georganiseerd, met als uitvloeisel dat er weer allemaal richtlijnen tot stand zijn komen. Alles draait om het moderatorschap en gevoelens van macht. En jij als forumlid dient dan als frustatie-krabpaal, waar je "mishandeld" wordt, omdat mensen hun prestatie en geldingsdrang niet in toom kunnen houden. Dat soort type's worden later vaak politieman, of sergeant-majoor. Of ze zijn de regelneef van een middelgrote camping. :D

Hifi.nl was verschrikkelijk, qua moderatorschap, maar de klonen van hifi.nl zijn werkelijk om zum kotsen.:D

Edwin

Dit topic wordt hopelijk gevuld met LINKS, aangevuld met wat commentaar.

Ik heb hier wel een link met wat commenetaar. Het commentaar van mij is helaas niet erg optimistisch. Ik word namelijk een beetje moe van die hifi-forums die uit de grond gestampt worden door lieden die een forum alleen maar oprichten om 'moderator' te willen worden..

http://www.hififorum.nl/

Audiofreaks. nl is al net zo'n groot voorbeeld. Zelfs ex-moderatoren worden in de ban geschopt, om hun gevoelens van{on} macht op bot te vieren. En dan zie je weer dat er van die moderator bijeenkomsten zijn georganiseerd, met als uitvloeisel dat er weer allemaal richtlijnen tot stand zijn komen. Alles draait om het moderatorschap en gevoelens van macht. En jij als forumlid dient dan als frustatie-krabpaal, waar je "mishandeld" wordt, omdat mensen hun prestatie en geldingsdrang niet in toom kunnen houden. Dat soort type's worden later vaak politieman, of sergeant-majoor. Of ze zijn de regelneef van een middelgrote camping. :D

Hifi.nl was verschrikkelijk, qua moderatorschap, maar de klonen van hifi.nl zijn werkelijk om zum kotsen.:D

Edwin

precies!

en hoe meer van die forums, hoe meer spido's en joboton's die met elkaar op de vuist kunnen gaan, :D

Xingo All rights reserved

Als er "Xingo" staat, dan weet je dat JP achter het verhaal zit. :D

Je weet wel, dat is die man die dol is op "de feiten" en telefoontjes. :D

Edwin

En niet te vergeten dreig e-mailtjes........en oeverloos gezever over moraal en dan vervolgens die zelf met voeten treden........die JP :blink:

Trouwens....ik heb ooit eens een paar maal zo'n idee gelanceerd over de LINK.....ik dacht een soort data-base op te zetten waar een ieder zijn link in kwijt kon en waar iedereen het vinden kon.

En..oh...oh..wat 'n plezier hadden we met mijn idee..afgezeken werdt ik...en dat maanden lang!....oja..dat was op het eerste HI-FI puntenel.

Iedereen voegde een regeltje toe in zijn posting:.....en vergeet vooral je link niet te posten.... <_<

In ieder geval...suc6 ;)

--Hans.

--Hans.

Iedereen mag natuurlijk zijn of haar bedenkingen hebben bij een nieuw forum.

Ik vind het echter wel heel bijzonder dat Edwin Snoek al zo'n uitgeproken mening heeft over hififorum.nl dat, op het moment dat hij zijn commentaar schrijft, welgeteld

Toch heeft het wel iets van de gereformeerde kerk Gent:

"We zijn het niet eens met de huidige gang van zaken en scheiden ons af".

Er zijn dacht ik iets van over de 400 van die afscheidingen in de gereformeerde kerk geweest die allemaal voor zich het ware prediken en onderling niet met elkaar overweg kunnen.

:rolleyes:

Of ik het interessant vind moet nog blijken. Ik gun hififorum echter alle goeds en ik zal ik het nieuwsgierigheid volgen.

HEAR zal ik echter niet zo snel weg zijn, ik voel me HEAR bijzonder goed thuis.

(...)

Het initiatief is tot stand gekomen omdat wij denken dat er ruimte is voor een onafhankelijk forum voor mensen die op een serieuze manier met hun hifi hobby bezig zijn.

(...)

Twee woorden vallen mij op in deze alinea.

"onafhankelijk"

Niemand op den gansen waereld is onafhankelijk. Alleen al gevoed door je eigen voorkeuren voorkomt dat iemand onafhankelijk is. Ook pecunia vormt vaak een obstakel tot onafhankelijkhed. De financi