Jumping John Posted 23 juli 2002 Report Share Posted 23 juli 2002 Hoi, Na een zoektocht door het wonderlijke audioland kwam ik dit merk tegen en ziet er erg mooi (voor mij dan) uit. Toch zou ik graag wat meer van dit merk willen weten. De site zelf laat al veel zien van hun apparatuur maar hoe het klinkt? Groet, John Ps link naar Cairn: web page Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 24 juli 2002 Report Share Posted 24 juli 2002 Dit merk werdt vroeger geimporteerd door:Clofis in Voorburg (zitten nu in Zoetermeer) De spullen die ze 4 jaar geleden in hun assortiment hadden klonken goed. wat ze nu doen weet ik niet. Misschien kan een telefoontje naar Clofis je verder helpen? groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumping John Posted 31 juli 2002 Author Report Share Posted 31 juli 2002 Hmm het klinkt raar maar ze zijn in Amerika bekender dan in Nederland ik ben er inmiddels achter dat ik dit merk kan beluisteren bij mijn hifi in Eindhoven maar dat ligt dus weer eens lekker uit de buurt van Den Helder, zal die trip dus toch moeten maken. En ja ik hoop dat het dan net zo klinkt als dat het eruit ziet. Qua prijs valt het ook allemaal erg mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts