quad and more Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Is de site hifi.nl ter ziele ? Als ik het hier lees op het forum van hear.nl gebeurt er op de site van hifi.nl niet veel meer. Uitgezonderd op de rubriek "uw set ". Dit is volgens mij het enigste waar men nog naar kijkt. Overigens een wasse neus dat je online kan beoordelen op een set. Mijn inziens onmogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Het forum van HIFI.nl leeft voort op www.audiofreaks.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gent Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Het forum van HIFI.nl leeft voort opwww.audiofreaks.nl Hifi.nl heeft helemaal niets met audiofreaks.nl te maken. Er staat zelfs geen link naar dat forum op hifi.nl. Vrij kort na het sluiten van het forum van hifi.nl is audiofreaks.nl opericht. Een aantal ex-hifi.nl forumleden is daar terechtgekomen. Anderen zijn hear op het forum verzeild geraakt. Het jongste initiatief betreft een onafhankelijk forum, specifiek bedoeld voor mensen die op een serieuze manier met hun hifi hobby bezig zijn : www.hififorum.nl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Audiofreaks.nl? Hmmm... Een forum dat Gent in de ban gooit, k Link to comment Share on other sites More sharing options...
hybride Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Met het sluiten van het Forum heeft de hifi.nl m.i. een grote fout begaan. De site had een grote aantrekkingskracht op het gebied van forum en 2ehands. Ieder die het forum bezoekte, kwam toch ook langs de frontpage. De achterstand die ze nu oplopen kan ze de kop weleens kosten. Alleen het 2ehands gebeuren lijkt ze nog overeind te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 ...Het jongste initiatief betreft een onafhankelijk forum, specifiek bedoeld voor mensen die op een serieuze manier met hun hifi hobby bezig zijn : www.hififorum.nl. Alweer een ander forum? Met al die verschillende forums lijkt het wel de Urker geloofsgemeenschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Alleen het 2ehands gebeuren lijkt ze nog overeind te houden. Maar die rubriek blijft dan ook onverminderd goed. Mijns inziens nog steeds de beste tweedehandsrubriek voor serieuze audio. Voor de rest heb ik alle hoop gericht op hififorum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 ...Het jongste initiatief betreft een onafhankelijk forum, specifiek bedoeld voor mensen die op een serieuze manier met hun hifi hobby bezig zijn : www.hififorum.nl. Alweer een ander forum? Met al die verschillende forums lijkt het wel de Urker geloofsgemeenschap. Een forum waar Gent andere mensen in de ban kan gooien, moet wel een goed forum zijn..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gent Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Een forum dat Gent in de ban gooit, k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Ik vind de rubriek 'Uw sets' (my.hifi.nl) ook nog een goede troef van HiFi.nl ! Kijk bijna dagelijks even of er nog nieuwe, interessante sets zijn toegevoegd. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Alweer een ander forum? Met al die verschillende forums lijkt het wel de Urker geloofsgemeenschap. Ik ga ook een hifi-forum oprichten. Maar dan speciaal voor Atheisten. Het lijkt me h Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Maar dan speciaal voor Atheisten. Mogen agnostici ook mee doen, of is daar inmiddels ook al `n forum voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Een forum dat Gent in de ban gooit, k Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Het forum van HIFI.nl leeft voort opwww.audiofreaks.nl Hifi.nl heeft helemaal niets met audiofreaks.nl te maken. Er staat zelfs geen link naar dat forum op hifi.nl. Vrij kort na het sluiten van het forum van hifi.nl is audiofreaks.nl opericht. Een aantal ex-hifi.nl forumleden is daar terechtgekomen. Anderen zijn hear op het forum verzeild geraakt. Het jongste initiatief betreft een onafhankelijk forum, specifiek bedoeld voor mensen die op een serieuze manier met hun hifi hobby bezig zijn : www.hififorum.nl. Lekker vlotte server ook,dat hififorum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Aan fora geen gebrek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Is er inmiddels al een forum waar ik terecht kan? Anders zie ik mij genoodzaak zelf te beginnen, en daar heb ik altijd een hekel aan gehad. Ik bedoel een forum waar iemand zich thuis voelt als vrijzinnig hedonist op kosmopolitische grondslag bezwaard met ietsisme en met aantoonbare belangstelling voor klassieke muziek aangevuld met een helaas geringe tot nauwelijks aanwezige technische kennis en niet de intentie hebbend dit gebrek binnen afzienbare termijn op te heffen? Wellicht kan ik waarde Spido uitnodigen om als volwaardige compaan aan dit avontuur te beginnen? Succes niet bij voorbaat verzekerd Heerlijk deze bewijzen van ons goed-vaderlands sektarisme Bevalt ons iets niet? Nou dan laten we toch ons eigen entje aan de audioboom ontluiken Tot ook wij tot wasdom zijn gekomen en we onze eigen entjes produceren. Panta rei, u weet wel. Je hoeft je nooit te vervelen, dat niet Met opgewekte groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Misschien is het Forum Romanum wat voor je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Iedere forummer z'n eigen forum.. Een beetje erg Hollands wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Misschien is het Forum Romanum wat voor je? Ben ik al geweest, bood geen soelaas voor mijn noden Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Beste Dick Ik denk dat je toch zelf een forum moet oprichten. Ik heb dat probleem ook, dat ik me nergens begrepen voel. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 30 november 2004 Author Report Share Posted 30 november 2004 Raar, heel raar dat je op die site iemands hifi set kan beoordelen op iets dat je zelf nooit gehoord hebt. Lekker objectief zullen we maar zeggen. Dit kan toch echt niet , totaal niet representatief . Was misschien wel handig als je kon beoordelen op redactioneel werk van hifi.nl in de vorm van "bolletjes" aanklikken van slecht naar waardeloos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mening Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Het sprookje van de twee speeltuinen. Er was es een jongetje die de baas mocht spelen in een speeltuin. Toen moest die speeltuin dicht. Gelukkig kon een ander jongetje een nieuwe speeltuin regelen. Daar waren alle kindertjes blij mee. Allemaal? Nope, het jongetje dat eerst de baas speelde vond het heel vervelend dat hij de baas niet meer was. Eerst probeerde hij vriendjes te worden met de baasjes van de nieuwe speeltuin. Een paar kindertjes pesten hem, vond ie. En die moesten weggestuurd worden, vond ie. Nou werd dat jongetje wel es geplaagd, maar hij plaagde zelf minstens zo erg. De meeste kindertjes zagen dat wel. Het jongetje vond van niet. Ook al was ie veel sterker, hij bleef volhouden dat het allemaal de schuld van ie andere jongetjes was. Je moet ze weg sturen, riep hij steeds. Hij kreeg z'n zin niet, en werd boos. "Jullie moeten doen wat ik zeg, anders ga ik weg weg", zei hij steeds. Hij werd steeds bozer omdat hij z'n zin niet kreeg. Toen werd ie weggestuurd. Heel snel maakte hij toen een nieuwe speeltuin met een paar vriendjes, en begon toen heel hard te roepen dat hij de meest serieuze speeltuin had, en dat het maar vervelende jongens waren van die andere speeltuin, en dat het er niets aan was daar. Dat bleef hij steeds maar roepen, omdat hij heel boos was dat ie niet meer in de andere speeltuin mocht. Maar de andere jongens waren hem zo zat dat ze hem niet meer in de speeltuin wilden hebben omdat ze een hekel hadden gekregen aan dat drammende jochie. Hoe het afliep? Ach, het jongetje dramt nog steeds... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 beste mening, wat een rare mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 misschien een idee om een site te maken waarop we speeltuinen kunnen beoordelen zonder er ooit te zijn geweest. Als op my.hifi.nl nu ook de mogelijkheid bestond om aan te geven waarom je een set een bepaalde score geeft en dat het mogelijk is te zien wie er welke score geeft, dan was het al een stuk beter. Alleen een score zegt niets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Wellicht kan ik waarde Spido uitnodigen om als volwaardige compaan aan dit avontuur te beginnen? (...) Beste Dick, Onlangs nodigde ik jou uit om samen met mij een Driemanschap op te richten ter redding van ons thans geheel ontklutst geraakte vaderland. Helaas wees jij mijn uitnodiging af. Ik ben hierdoor nog steeds erg van streek, Dick. Nu bied jij mij aan om samen met jou een forum te beginnen; en nog wel "een forum waar iemand zich thuis voelt als vrijzinnig hedonist op kosmopolitische grondslag bezwaard met ietsisme en met aantoonbare belangstelling voor klassieke muziek aangevuld met een helaas geringe tot nauwelijks aanwezige technische kennis en niet de intentie hebbend dit gebrek binnen afzienbare termijn op te heffen"? Ach Dick... besef jij niet dat het leiden van een land maar een peuleschilletje is in vergelijking met het leiden van een forum? Zie toch de dorpsfanfare! De voetbalclub! De bejaardensoos! De handwerkclub! De kerk! De buurtvereniging! Aanschouw toch hoe het gaat op iedere plaats waar mensen komen om plezier te hebben, of om andere dingen te doen "waar ze emotioneel bij betrokken zijn"... Juist op die plaatsen breekt altijd de pleuris uit! Zo hoort het ook. En ik werk daar graag aan mee. Ik ben er zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts