Paulebappie Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Lekker bezig met tweaken van bovenstaande speler maar ik kan het schema nergens vinden! Heel internet afgezocht maar helaas. Iemand een idee waar wel? Groeten Paul PS. Tweaktips ook van harte welkom natuurlijk! edit: De Tent-klok er in, OPA2604 in plaats van 2114 en muting er uit zijn al bekend. edit: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Deze site al geprobeerd?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 30 november 2004 Author Report Share Posted 30 november 2004 Deze site al geprobeerd?? Goeie tip, heb alles ingevoerd, hoop dat ze hem hebben. Groeten Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 1 december 2004 Author Report Share Posted 1 december 2004 Deze site al geprobeerd?? Goeie tip, heb alles ingevoerd, hoop dat ze hem hebben. Groeten Paul Helaas is deze manual niet leverbaar Iemand nog andere ideeen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Helaas is deze manual niet leverbaar Jammer. succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Bel even met speakerland (0412-647650). Ruud kan als dealer van Marantz manuals bestellen, hij heeft mij de PM80MkII manual ook kunnen leveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 1 december 2004 Author Report Share Posted 1 december 2004 Bel even met speakerland (0412-647650). Ruud kan als dealer van Marantz manuals bestellen, hij heeft mij de PM80MkII manual ook kunnen leveren. Heb een mailtje naar Ruud gestuurd, duimen dat ie'm heeft. Heeft iemand deze speler al eens onderhanden genomen? Als in: Tips zijn uiteraard welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Bel even met speakerland (0412-647650). Ruud kan als dealer van Marantz manuals bestellen, hij heeft mij de PM80MkII manual ook kunnen leveren. Heb een mailtje naar Ruud gestuurd, duimen dat ie'm heeft. Heeft iemand deze speler al eens onderhanden genomen? Als in: Tips zijn uiteraard welkom. Beste Paul, Misschien een oproepje op www.diyaudio.com Het heeft mijn ass al een aantal keer gered toen ik heel snel heel dringend iets nodig had. Daar lopen zoveel freaks rond, en er is altijd wel iemand bereid hem naar je toe te mailen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 2 december 2004 Author Report Share Posted 2 december 2004 Bel even met speakerland (0412-647650). Ruud kan als dealer van Marantz manuals bestellen, hij heeft mij de PM80MkII manual ook kunnen leveren. Heb een mailtje naar Ruud gestuurd, duimen dat ie'm heeft. Heeft iemand deze speler al eens onderhanden genomen? Als in: Tips zijn uiteraard welkom. Beste Paul, Misschien een oproepje op www.diyaudio.com Het heeft mijn ass al een aantal keer gered toen ik heel snel heel dringend iets nodig had. Daar lopen zoveel freaks rond, en er is altijd wel iemand bereid hem naar je toe te mailen. Groeten, Bas Gevonden via www.diyaudio.com (dank Bas) Voor de liefhebbers: http://www.webmedia.pl/maciejza/zaplecze/czytelnia.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 2 december 2004 Report Share Posted 2 december 2004 Bel even met speakerland (0412-647650). Ruud kan als dealer van Marantz manuals bestellen, hij heeft mij de PM80MkII manual ook kunnen leveren. Heb een mailtje naar Ruud gestuurd, duimen dat ie'm heeft. Heeft iemand deze speler al eens onderhanden genomen? Als in: Tips zijn uiteraard welkom. Beste Paul, Misschien een oproepje op www.diyaudio.com Het heeft mijn ass al een aantal keer gered toen ik heel snel heel dringend iets nodig had. Daar lopen zoveel freaks rond, en er is altijd wel iemand bereid hem naar je toe te mailen. Groeten, Bas Gevonden via www.diyaudio.com (dank Bas) Voor de liefhebbers: http://www.webmedia.pl/maciejza/zaplecze/czytelnia.htm Beste Paul, Bijdeze hartstikke bedankt terug! Heb alle schema's naar binnen getrokken. Ben hier erg blij mee! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
fox Posted 3 december 2004 Report Share Posted 3 december 2004 Ben heel benieuwd naar je resultaat. Ik heb er ook nog een staan, die ik niet meer gebruik. Misschien ga ik die ook modden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fox Posted 31 januari 2005 Report Share Posted 31 januari 2005 Zijn er nog vorderingen te melden van je project Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 31 januari 2005 Author Report Share Posted 31 januari 2005 Zijn er nog vorderingen te melden van je project Ik ben nog niet verder gekomen dan de op-amps vervangen, (zit nu OPA2604 in). In vergelijk met de originele op-amps is vooral de definitie in het laag, mid-laag en midden toegenomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts