Guest Theo H. Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar. Moge ook 2005 weer in het teken staan van pittige en respectvolle discussies. Theo H. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Dit is wel heel erg vroeg. We zijn nog niet eens aan de laatste maand van het jaar begonnen en Theo roept al naar het volgende jaar Het zijn dus nog 31 dagen tot nieuwjaar en een dikke 3 weken tot de kerst. Alles op zijn tijd aub. Het leven gaat al snel genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Dit is wel heel erg vroeg. We zijn nog niet eens aan de laatste maand van het jaar begonnen en Theo roept al naar het volgende jaar Het zijn dus nog 31 dagen tot nieuwjaar en een dikke 3 weken tot de kerst. Alles op zijn tijd aub. Het leven gaat al snel genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Theo, het is goed bedoeld maar de reacties zullen voortkomen uit een zelfde irritatie als ik heb met al die middenstanders die al dik in de kerstversiering zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 (...) Mmm.. een beetje vreemde reactie op een kerstwens. De normale en beschaafde reactie zou m.i. moeten zijn: "Dank je, voor jou ook zo". Maar dat is van sommigen kennelijk te veel verwacht. (...) Dank je, voor jou ook zo. En nu nooi meer beweren dat ik niet beschaafd en/of niet normaal ben Maar Sodejuu heeft wel een beetje gelijk Theo. Je gedraagt je als Kruidvat dat reeds op 1 september de pepernoten aansleept. Met opgewekte, normale en vooral beschaafde groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Dit is wel heel erg vroeg. We zijn nog niet eens aan de laatste maand van het jaar begonnen en Theo roept al naar het volgende jaar Het zijn dus nog 31 dagen tot nieuwjaar en een dikke 3 weken tot de kerst. Alles op zijn tijd aub. Het leven gaat al snel genoeg Bedankt Theo, voor mij kan het kerstgevoel niet vroeg genoeg beginnen, ik snak nu al naar m'n vrije week tussen Kerst en Oud en Nieuw! @ Sodejuu: fijn dat je er effe op wijst dat ik daar nog 3 weken op moet wachten, nu ben ik meteen sjaggerijnig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neusbeer! Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Met kerstwensen begin ik als ik de kerstverlichting met Siltech netsnoer in de boom heb, en dat duurt nog wel een week of twee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc The Hague Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Het is inderdaad wat vroeg, maar daar maal ik niet om. Iedereen moet iedereen op elk moment elkaar ' het beste ' kunnen wensen !!! Een fijne SinterKlaas, Kerst, Oudejaarsdag en jaarwisseling !!!!!!!! Groeten uit Den Haag, De Residentie .... Marc .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Ja, iedereen een fijn Pasen ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar. Moge ook 2005 weer in het teken staan van pittige en respectvolle discussies. Theo H. Fijne feestdagen voor jou, Theo, en alle forumleden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 (...) Mmm.. een beetje vreemde reactie op een kerstwens. De normale en beschaafde reactie zou m.i. moeten zijn: "Dank je, voor jou ook zo". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Nou Theo H., ik graaf deze weer op omdat het nu wel misschien wat aan de late kant is om iedereen een gezellige kerst en een fantastisch nieuwjaar te wensen. 2 Uitersten dus, jij vroeg, ik laat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 25 december 2004 Report Share Posted 25 december 2004 Nou Theo H., ik graaf deze weer op omdat het nu wel misschien wat aan de late kant is om iedereen een gezellige kerst en een fantastisch nieuwjaar te wensen.2 Uitersten dus, jij vroeg, ik laat Ik nog later. Maar toch het allerbeste voor deze en alle komende dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts