luxmanL81 Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 zag net in de Aloha nr 9 jaargang 6 december 2004 op bladz 87 een mooi rek type zien er strak en mooi uit van geslepen roestvrijstaal of gelakt staal RAL 9007 in twee variaties 800 cd / 360 dvd rack 1980 x 610 x 170 mm 400 cd / 189 dvd rack 1450 x 440 x 170 mm LBG Ulft bv 't goor 10 7071 PB Ulft T 0315 631179 F 0315 631182 lbgulft@cs.com geen internetsite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocooner Posted 4 december 2004 Report Share Posted 4 december 2004 Er zijn heel veel en heel mooie racks voor de opslag van CD en DVD te verkrijgen. Echter in de meeste gevallen zit er ook altijd een fors prijskaartje aan en als je herberekent hoeveel je per CD en/of DVD betaald kom je soms voor heel rare bedragen te staan. Ook de uitbreidingsmogelijkheden zijn soms nogal beperkt, waarna je ofwel voor de keuze staat nog eens een zelfde (hoog) bedrag uit te geven of met weer een ander opslagmedium komt te zitten. Zelf zou ik ook graag een heel mooi en interieur technisch verantwoord rack bezitten voor opslag van mijn collectie.Gezien bovenstaande beperkingen en kosten doe ik het voorlopig maar met de EINDELOOS uitbreidbare en immer verkrijgbare simpele houten kastjes van IKEA. Redelijk goedkoop (ik dacht rond de 40 Euri per kastje) en gekoppeld ziet het er allemaal nog redelijk toonbaar en fraai uit ook. Wordt het allemaal echt te veel, kun je altijd nog eens goed met stofkam door je collectie heengaan en de zaak saneren, wat ook weer ruimte cre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 december 2004 Report Share Posted 4 december 2004 Ik gebruik zelf de IKEA Benno. Verkrijgbaar in deverse kleuren/houtfineersoorten Elk rack bied plaats aan 180CD's Neemt weinig vloer oppervlakte in. De plankjes zijn in hoogte verstelbaar. En 't is betaalbaar (45,- euro per rack. In mijn geval dus 180,- euro voor max. 720 CD's!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts