Jump to content

modificeren sony 930 qs cd speler

peet 67
 Share

Recommended Posts

hallo beste forum lezers,heb voor weinig een zgan 930 qs aan kunnen schaffen.ik loop er over na te denken om hem te laten modificeren.heeft een van jullie hier ervaring mee ?en zoja is het een groot verschil in geluidskwaliteit?

alvast bedankt voor reacties.

hallo beste forum lezers,heb voor weinig een zgan 930 qs aan kunnen schaffen.ik loop er over na  te denken om hem te laten modificeren.heeft een van jullie hier ervaring mee ?en zoja is het een groot verschil in geluidskwaliteit?

alvast bedankt voor reacties.

Neem maar eens contact op met Bas de Vries. Die kan je echt alles vertellen. :)

Peet,

Als je eventueel deze cd speler hebt laten modificerenlaat effe weten wat je gedaan hebt, wat de verbeteringen zijn en wat jouw ervaringen zijn. Ik heb zelf deze cd speler maar vindt hem op dit moment de "zwakste"schakel in mijn setup. Ik overweeg deze te vervangen voor de Marantz CD 7300 of de NAD C542 of de Arcam CD73.

Peet,

Als je eventueel deze cd speler hebt laten modificerenlaat effe weten wat je gedaan hebt, wat de verbeteringen zijn en wat jouw ervaringen zijn. Ik heb zelf deze cd speler maar vindt hem op dit moment de "zwakste"schakel in mijn setup. Ik overweeg deze te vervangen voor de Marantz CD 7300 of de NAD C542 of de Arcam CD73.

Al dat spul wat je daar opnoemd moet je ook (laten) modden. ;):)