pietje bell Posted 16 maart 2005 Report Share Posted 16 maart 2005 Zag Bas net langs komen in de reclame van de worstkoerier. Worstkoerier???????????????? Ja,net weer. Na "dead like me" op tv,een of andere mega rare reclame de worstkoerier. Te vreemd om uit te leggen. Maar 'winaars' van een worst krijgen de worst thuis aangeboden, in dit geval dus in Hilversum op het werk, zoekende naar de winaar komt Bas door het beeld. Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 16 maart 2005 Report Share Posted 16 maart 2005 Dus als mensen stukjes worst aantreffen in hun gemodde apperatuur is nu duidelijk waarom... Al zal het waarschijnlijk de meeste een worst zijn als het maar goed klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 maart 2005 Report Share Posted 16 maart 2005 Dus als mensen stukjes worst aantreffen in hun gemodde apperatuur is nu duidelijk waarom... Al zal het waarschijnlijk de meeste een worst zijn als het maar goed klinkt Ik heb wel eens een worst goed horen klinken, als ie in de pan ligt te spetteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 16 maart 2005 Report Share Posted 16 maart 2005 Het zal me een worst wezen ! Waar is Bas eigenlijk ? zonder hem is het een worst forum ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 16 maart 2005 Report Share Posted 16 maart 2005 Het zal me een worst wezen ! Waar is Bas eigenlijk ? zonder hem is het een worst forum ! Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af waar is die gozer gebleven BAS laat eens wat van je horen we missen je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 maart 2005 Report Share Posted 17 maart 2005 Het zal me een worst wezen ! Waar is Bas eigenlijk ? zonder hem is het een worst forum ! Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af waar is die gozer gebleven BAS laat eens wat van je horen we missen je. Easy Boys !! Ik ben zo vrij om daar een antwoord op te geven Zoals Bas al eerder aangaf hij heeft het druk met PA en studio (enz) klussen en de nodige reparaties en modificaties.Voor 2 weken terug nog bij hem geweest voor een reparatieopdracht en gisteren nog telefonisch gesproken en Bas heeft het nog steeds druk.Ook zijn schoorsteen moet roken en zijn mond worden gevuld. Met groet, Volgens mij rookt zijn schoorsteen zo langzamerhand als een hoogoven en krijgt ie zoveel in z'n mond dat ie hem bijna niet meer dicht kan krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 17 maart 2005 Report Share Posted 17 maart 2005 Het zal me een worst wezen ! Waar is Bas eigenlijk ? zonder hem is het een worst forum ! Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af waar is die gozer gebleven BAS laat eens wat van je horen we missen je. Easy Boys !! Ik ben zo vrij om daar een antwoord op te geven Zoals Bas al eerder aangaf hij heeft het druk met PA en studio (enz) klussen en de nodige reparaties en modificaties.Voor 2 weken terug nog bij hem geweest voor een reparatieopdracht en gisteren nog telefonisch gesproken en Bas heeft het nog steeds druk.Ook zijn schoorsteen moet roken en zijn mond worden gevuld. Met groet, Volgens mij rookt zijn schoorsteen zo langzamerhand als een hoogoven en krijgt ie zoveel in z'n mond dat ie hem bijna niet meer dicht kan krijgen. Laat Bas inderdaad maar schuiven Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 maart 2005 Report Share Posted 18 maart 2005 Ja, laat die Bas maar lopen als ie geen fiets heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 20 maart 2005 Report Share Posted 20 maart 2005 Alsof de luidsprekers achter een gordijntje staan opgesteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 maart 2005 Report Share Posted 23 maart 2005 Is dat een foto van jouw eindbakken bij S.E., Henk (moet haast wel, die gitaar komt me erg bekend voor ) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 Ik heb het al eens eerder gezegd, laten we tegeover deze (prachtig afgewerkte) jongens de SS30 van Spido, eh sorry, Klaas Feenstra eens zetten. Ook dit heb ik al eerder gezegd, de uitkomst weet ik nu al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 25 maart 2005 Report Share Posted 25 maart 2005 de hifi god Wie? De buren van Bas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 25 maart 2005 Report Share Posted 25 maart 2005 de hifi god Wie? De buren van Bas? Ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charisma Posted 27 maart 2005 Report Share Posted 27 maart 2005 Het zal me een worst wezen ! Waar is Bas eigenlijk ? zonder hem is het een worst forum ! Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af waar is die gozer gebleven BAS laat eens wat van je horen we missen je. Easy Boys !! Ik ben zo vrij om daar een antwoord op te geven Zoals Bas al eerder aangaf hij heeft het druk met PA en studio (enz) klussen en de nodige reparaties en modificaties.Voor 2 weken terug nog bij hem geweest voor een reparatieopdracht en gisteren nog telefonisch gesproken en Bas heeft het nog steeds druk.Ook zijn schoorsteen moet roken en zijn mond worden gevuld. Met groet, Volgens mij rookt zijn schoorsteen zo langzamerhand als een hoogoven en krijgt ie zoveel in z'n mond dat ie hem bijna niet meer dicht kan krijgen. Laat Bas inderdaad maar schuiven Marcel Volgens mij rookt zijn schoorsteen zo langzamerhand als een hoogoven en krijgt ie zoveel in z'n mond dat ie hem bijna niet meer dicht kan krijgen. Dan moet het wel een rookworst zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 maart 2005 Report Share Posted 28 maart 2005 de hifi god Wie? De buren van Bas? Nee die niet.. ik heb een hekel aan een 'gedwongen mooi vinden' en 'dit is alles en beter is er niet' mentaliteit. Er zijn zoveel wegen naar rome die gewoonweg GOED zijn Het is gewoon de manier waarop je iets demonstreert.. Toch maar eens gaan luisteren daar als je een keer tijd hebt. Daarna (ben ik van overtuigd) schrijf je heel iets anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 maart 2005 Report Share Posted 28 maart 2005 de hifi god Wie? De buren van Bas? Nee die niet.. ik heb een hekel aan een 'gedwongen mooi vinden' en 'dit is alles en beter is er niet' mentaliteit. Er zijn zoveel wegen naar rome die gewoonweg GOED zijn Het is gewoon de manier waarop je iets demonstreert.. Toch maar eens gaan luisteren daar als je een keer tijd hebt. Daarna (ben ik van overtuigd) schrijf je heel iets anders. Uit mijn antwoord valt toch af te leiden dat ik er ben wezen luisteren? Ik ben er dus wezen luisteren.. maar ik ga nooit meteen OOOooohh en Aaahh roepen. Alhoewel het geluid best goed was.. (heb alleen geen zin om het hele verhaal uit te leggen) Mvgr, Sherwin Is je goed recht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten De Blackgates zijn op nergens meer te krijgen, Bas heeft alles geprobeerd van Japan tot Amerika en het lijkt erop dat sinds de stopzetting van de productie van Blackgate iedereen massaal is gaan hamsteren. Zo had hij b.v. 12 NX condensatoren besteld, en hij kreeg er 4 Maar Bas is nu bezig met een zo mogelijk nog mooiere 'oplossing' Gr. Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten De Blackgates zijn op nergens meer te krijgen, Bas heeft alles geprobeerd van Japan tot Amerika en het lijkt erop dat sinds de stopzetting van de productie van Blackgate iedereen massaal is gaan hamsteren. Zo had hij b.v. 12 NX condensatoren besteld, en hij kreeg er 4 Maar Bas is nu bezig met een zo mogelijk nog mooiere 'oplossing' Gr. Henk Geen Blackgates meer, Poeh hee, dan val je in eens in een ....zwart gat Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten De Blackgates zijn op nergens meer te krijgen, Bas heeft alles geprobeerd van Japan tot Amerika en het lijkt erop dat sinds de stopzetting van de productie van Blackgate iedereen massaal is gaan hamsteren. Zo had hij b.v. 12 NX condensatoren besteld, en hij kreeg er 4 Maar Bas is nu bezig met een zo mogelijk nog mooiere 'oplossing' Gr. Henk Geen Blackgates meer, Poeh hee, dan val je in eens in een ....zwart gat Dat bericht heeft er idd voor gezorgt dat alle voorraden op zijn. Ik heb echter vernomen dat de produktie van BG's toch niet is gestopt. Bij nader inzien gaat Rubicon toch door met het produceren van BG's. Nadeel: door het hamsteren zijn op dit moment alle voorraden op Voordeel: binnenkort zijn er enkel verse BG's te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten De Blackgates zijn op nergens meer te krijgen, Bas heeft alles geprobeerd van Japan tot Amerika en het lijkt erop dat sinds de stopzetting van de productie van Blackgate iedereen massaal is gaan hamsteren. Zo had hij b.v. 12 NX condensatoren besteld, en hij kreeg er 4 Maar Bas is nu bezig met een zo mogelijk nog mooiere 'oplossing' Gr. Henk Geen Blackgates meer, Poeh hee, dan val je in eens in een ....zwart gat Herman van Veen- De Blackgate vrij naar e. klijnsmit mijn leven is totaal ontwricht ik voel me overboord gegooid vandaag las ik dit nieuws bericht : de Blackgates komen nooit. en als de Blackgates niet komen hoe moet het dan met onze dromen want met die elco's in de bak , luisterde we dood op ons gemak. wij luisterde met omfloerste blik aleen nog maar naar Blackgate nu zegt Bas tot onze grote schrik, dat het hem speet. moet het nu uit zijn met de flater moeten we denken over later ach dat gezeur van het heeft geen zin , daar trapt geen audiofiel meer in. nu keren wij ons leven om er is paniek in onze tent we hielden zo van onze elco we waren zo aan hem gewend ons leven is totaal ontwricht door dit beroerde nieuwsbericht de blackgate blijft liggen waar ie ligt. mijn leven is totaal ontwricht ik voel me overboord gegooid vandaag las ik dit nieuws bericht : de Blackgates komen nooit. vandaag las ik dit nieuws bericht : de Blackgates komen nooit......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Bij nader inzien gaat Rubicon toch door met het produceren van BG's.Nadeel: door het hamsteren zijn op dit moment alle voorraden op Voordeel: binnenkort zijn er enkel verse BG's te koop. Je hebt dat gehoord Linkje, bron? Parts connexion weet er nog niets van ..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts