Sodejuu Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Beste forumgenoten De Blackgates zijn op nergens meer te krijgen, Bas heeft alles geprobeerd van Japan tot Amerika en het lijkt erop dat sinds de stopzetting van de productie van Blackgate iedereen massaal is gaan hamsteren. Zo had hij b.v. 12 NX condensatoren besteld, en hij kreeg er 4 Maar Bas is nu bezig met een zo mogelijk nog mooiere 'oplossing' Gr. Henk Neem je toch Elna Silmic ofzo http://www.audio-cube.nl/elna.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Ja d Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Leuk,Audionote zegt : Firstly, I would like to categorically state that any rumours about Black Gate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Sla nu je miljoenen slag, dealtje met China maken voor partijtje elcoos van paar m^3 en Black GateS condensantoren op de markt zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 Herman van Veen- De Blackgate vrij naar e. klijnsmit mijn leven is totaal ontwricht ik voel me overboord gegooid vandaag las ik dit nieuws bericht : de Blackgates komen nooit. en als de Blackgates niet komen hoe moet het dan met onze dromen want met die elco's in de bak , luisterde we dood op ons gemak. wij luisterde met omfloerste blik aleen nog maar naar Blackgate nu zegt Bas tot onze grote schrik, dat het hem speet. moet het nu uit zijn met de flater moeten we denken over later ach dat gezeur van het heeft geen zin , daar trapt geen audiofiel meer in. nu keren wij ons leven om er is paniek in onze tent we hielden zo van onze elco we waren zo aan hem gewend ons leven is totaal ontwricht door dit beroerde nieuwsbericht de blackgate blijft liggen waar ie ligt. mijn leven is totaal ontwricht ik voel me overboord gegooid vandaag las ik dit nieuws bericht : de Blackgates komen nooit. vandaag las ik dit nieuws bericht : de Blackgates komen nooit......... Sorry voor de wat late reactie Jij maakt met sinterklaas ook altijd de gedichten zeker Erik Wel erg leuk verzonnen trouwens Maar even voor de duidelijkheid, mijn wereld stort echt niet in zonder Blackgate's hoor, sterker nog ik had 2 jaar geleden nog nooit van die dingen gehoord Toen ik een keer vernam dat Blackgate zeer goed was, moest dat het maar worden. De dac heeft Bas inmiddels klaar,en het loopwerk is ook bijna af. Zaterdag ga ik het spul ophalen, en na uitgebreid luisteren zal ik HEAR een verslagje plaatsen, als jullie dat op prijs stellen tenminste. Groetjes Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 Ook ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 Zaterdag ga ik het spul ophalen, en na uitgebreid luisteren zal ik HEAR een verslagje plaatsen, als jullie dat op prijs stellen tenminste. Ik ben zeer benieuwd wat je luisterbevindingen zijn met de modificatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 Zaterdag ga ik het spul ophalen, en na uitgebreid luisteren zal ik HEAR een verslagje plaatsen, als jullie dat op prijs stellen tenminste. Ik wel Ik zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 Ik heb alleen maar goede berichten gelezen over de mod van Bas, ik ben dus ook benieuwd naar jou ervaring. Maar: heeft iemand ook ervaring met wat het resultaat met een Arcam Alpha (8SE) is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Vergeet niet dat zo goed als Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Vergeet niet dat zo goed als Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Vergeet niet dat zo goed als Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 (...) Ik heb ook in die stoel gezeten, FENOMENAAL!!!!!!!!!!!!!!! Beter heb ook ik nooit gehoord. Daar zouden we eens een vergelijking mee moeten horen. En dan bedoel ik tussen zijn luidsprekers en de SS 30 van K.F. Ik weet de uitkomst nu al. Hallo, Nou, organiseer dat dan maar! Klaas, noch zijn SS30's, gaan welke uitdaging dan ook uit de weg! Ze konden de confrontatie met die magnifieke Magnepans 3.5 gemakkelijk aan. Dan kunnen deze luidsprekers zeker geen probleem voor ze vormen. Zeg maar waar en wanneer, en wat voor soep... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 april 2005 Report Share Posted 17 april 2005 (...) Ik heb ook in die stoel gezeten, FENOMENAAL!!!!!!!!!!!!!!! Beter heb ook ik nooit gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 april 2005 Report Share Posted 17 april 2005 Beste CJ, Ben jij nieuw hier? Klaas heeft al diverse keren hele groepen forummers mogen verwelkomen, om nieuwe versies van zijn luidsprekers te beoordelen of om hun oordeel te geven in een directe vergelijking van Perfect Performers en andere luidsprekers. Hij heeft altijd te kennen gegeven die sessies zeer op prijs te stellen, en zei bij het afscheid altijd zoiets als "tot de volgende keer!" Overigens heb je gelijk als je zegt dat ik eigengereid ben. Maar gelukkig ben ik ook behoorlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Beste forumleden Even kort. Zaterdag de Northstar combi opgehaald bij Bas. Het is een bijzondere Modificatie geworden. Na uitgebreid luisteren kan ik maar 1 ding zeggen: KICKEN !!!!! Vanavond zal ik even een nieuw topic aanmaken, is wat overzichterlijker en Bas zal binnenkort ook de foto's HEAR plaatsen. Groetjes Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 (...) Na uitgebreid luisteren kan ik maar 1 ding zeggen: KICKEN !!!!! (...) Hoera!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 (...) Na uitgebreid luisteren kan ik maar 1 ding zeggen: KICKEN !!!!! (...) Hoera!! beste spido , hij bedoelde geen KIKKER , maar KICKEN , das wat anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts