Jump to content

Modificatie CD speler door Bas

Guest C J
 Share

Recommended Posts

Geduld...

December was een dure maand.

Ja dat klopt, maar jij was niet de enige met modificatiedrang :unsure::)

Was ik er daar ook 1 van :confused::ph34r: . Mijn laatste mod-prod is iig nu af. Daar heeft Bas niet aan meegeholpen. De MF-X-Can V2 speelt als een tierelier met nieuwe (Panasonic FC en Elna) elco's in de voeding, een stel 220

Met een beetje geluk wordt dit binnenkort in mijn sacd speler gebouwd (samen met een Tent klok) Niet door Bas overigens (had ook gekund natuurlijk).

zapfilter.jpg

Of in een apart kastje, als het te krap wordt.

Ga je die cd er ook in (laten) zetten Duck? :o:)

Nou, nou, wat een reacties op dit onderwerp. Ik zit me af te vragen of deze modificatie ook een opwaardering van mijn cd-speler zou betekenen. Ik heb het laatste jaar mijn set volledig opnieuw opgezet, met uitzondering van mijn cd-speler.

Mijn verjaardag komt er aan en mogelijk kan ik de inhoud van enveloppes hieraan besteden.

Het gaat om een Marantz cd63MKII KI sig. Of kan ik beter naar een andere speler zoeken?

Rein.

Nou, nou, wat een reacties op dit onderwerp. Ik zit me af te vragen of deze modificatie ook een opwaardering van mijn cd-speler zou betekenen. Ik heb het laatste jaar mijn set volledig opnieuw opgezet, met uitzondering van mijn cd-speler.

Mijn verjaardag komt er aan en mogelijk kan ik de inhoud van enveloppes hieraan besteden.

Het gaat om een Marantz cd63MKII KI sig. Of kan ik beter naar een andere speler zoeken?

Rein.

Nou, deze modificatie denk ik niet. <_<:)

Maar je zou Bas de Vries via zijn site even kunnen mailen en je vraag stellen.

Je speler zal er in iedergeval enorm op vooruit gaan. :)

Nou, zo gauw ik hem weer tegenkom bij Klaas, draai ik z'n nek om. ;):):P:lol::D

Ik ga helemaal niet naar Klaas (de 12e iig niet)... ;):lol::P

Dus veel succes met het omdraaien van m'n nek ;) Maar misschien moet je je woede maar op een van de aanwezigen koelen dan :D

Ps. Ik zou Klaas niks aandoen, want voor je het weet zit Spido's motorbende je op de hielen... ;)