Jump to content

Wat zijn de plannen..

Recommended Posts

Tja forum-genoten,

De bekende donkere dagen staan weer voor de deur......en strakjes gaat de goede Sint ook nog terug :(

En dus is het weer tijd om plannen te maken voor de komende tijd....inkoop-woede?....of juist niet :blink:

Waar gaan we naar toe...of blijven we lekker thuis met voldoende muziek/dvd's en genoeg te eten en drinken.

Of is het weer de verplichte ronde langst de schoonfamilie :lol:

De tijd van overvloed breekt weer aan.....en heb je wat speciaals op het oog/oor?

Hier....zo'n half uurtje verwijderd van Nazareth en Betlehem merk je er geen hol van....het gaat hier geruisloos aan je voorbij.

Ik kijk dan ook maar naar de duitse zenders om een beetje dat gevoel op peil te houden.

Dusuuuuuh....wat zijn de plannen?

Ik verwen mezelf met speculaas....krentenbollen....en een heerlijke rolade.

Verder heb ik net een stuk of 10 nieuwe cd's binnen gekregen en ben ik zuinigjes naar aan het luisteren.

Het weer zit mee......prachtig herfst weer......en bij jullie?[hoor de wind waait door de bomen?] :lol:;)

--Hans.

Ik heb de week voor Kerstmis, Kerstmis zelf en nog drie dagen erna vrij (heb nog veel vakantiedagen over).

Die dagen vul ik met een concert van The Tubes, een voorstelling van Arjan Ederveen (De Wensput, ga ik onder anderen met schoonpa naartoe), een verjaardag in Tilburg, een bezoekje aan een vriend in Zutphen, museumbezoek (Lakenhal in Leiden krijgt tijdelijk 20 schilderijen van het Rijksmuseum, tentoonstelling Art Nouveau in Van Gogh Museum in Amsterdam), af en toe de kroeg, af en toe cd's en platen draaien, dvd's kijken, boeken lezen (ben nu bezig in 'Een Venetiaans Geheim', daarna pak ik 'Gran Caf

Heb niet echt plannen de komende kerst,

Wordt waarschijnlijk weer 1e kerstdag eten bij Pa & Ma,

en de 2e kerstdag eten bij m'n zus, zwager & de kiddo's.

(of andersom :D )

the usual stuff... ;)