oetje Posted 5 december 2004 Report Share Posted 5 december 2004 Gaarne jullie gewaardeerde mening over de BeoLab 5. Klinkt het allemaal echt zo mooi als het er uit ziet ? bvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 6 december 2004 Report Share Posted 6 december 2004 Hallo Oetje, Er is al eens een topic geweest over de Beolab 5. Klik maar eens op de volgende link: Beolab 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oetje Posted 6 december 2004 Author Report Share Posted 6 december 2004 dank je wel, ik had de thread gelezen maar eerlijk gezegd gingen de meeste bijdragen niet echt over de BeoLab 5 en dat was jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 6 december 2004 Report Share Posted 6 december 2004 Ik heb ze goed beluisterd en vind dat je voor dat geld echt iets beters kan kiezen! Alleen als je ze aansluit voor HT gebruik, zijn ze best aardig, maar voor muziek was ik alle stage- plaatsing kwijt! Daarbij was het laag zo overtrokken, dat de middentonen wegvielen! Voor design krijgt hij een dikke voldoende, maar is dat niet het minst belangrijke bij een weergever? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 6 december 2004 Report Share Posted 6 december 2004 maar voor muziek was ik alle stage- plaatsing kwijt! Dan was de boel niet goed aangesloten of geplaatst (?) Ik heb ze 2 keer gehoord en er was goede plaatsing, diepte en breedte. Ik vind de speakers erg duur maar wel erg goed. Beetje koud geluid dat wel maar een zeer indrukwekkende laagweergave door de kamer aanpassing. Het laag kan zeer luid zonder snel te hard te gaan. Voor design krijgt hij een dikke voldoende, maar is dat niet het minst belangrijke bij een weergever? Ben ik het niet mee eens, bij mij vergaat al een deel van het plezier als ik tegen iets lelijks aan moet kijken. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts