dewa Posted 6 juni 2002 Report Share Posted 6 juni 2002 Ik ben van plan een proceed pcd3 te kopen deze speler ken ik goed, ik heb zelfs een tijd met een 2 gespeeld en dit vond ik een onzettend muzikale speler. Nu heb ik toch enige twijfel of ik de speler moet nemen of niet omdat de speler toch ettelijke jaren oud is. Ik vind zelf dat ik voor het geld absoluut geen betere speler kan kopen (1100 euro) alhoewel de speler toch al wat jaartjes oud is. Toch zou ik graag jullie mening hierover willen horen........ Vriendelijke groet Dewa, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 juni 2002 Report Share Posted 6 juni 2002 Prima loopwerk, kan echt nog vele jaren mee. Heb zelf ongeveer 12 jaar zonder klachten met een loopwerk/converter gespeeld en speelt nu alweer 3 jaar probleemloos bij een vriend van me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 6 juni 2002 Author Report Share Posted 6 juni 2002 Beste Ruud, Dat het loopwerk nog jaren mee kan daar twijfel ik niet aan. Ik doel meer op het klankmatige aspekt (de pcd 3 is de geintegreerde speler). Vriendelijke groet, Dewa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts