paul demo Posted 8 december 2004 Report Share Posted 8 december 2004 Na al zeker 15 jaar te genieten van T+A heb ik nu eindelijk ook het ontbrekende deel van de set , de Tuner. De nieuwprijs van 1200 euro vond ik gewoon niet de moeite waard voor een tuner. Nu dus voor 275 (ik heb niet eens meer afgedongen op de prijs) de bijpassende tuner gekocht. Ik was per stom toeval weer eens op Hifi.nl, voor het eerst in 3 maanden. Teken dat je daar toch ook moet blijven kijken zeker bij tweedehands. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 december 2004 Report Share Posted 8 december 2004 ja ik zag m ook staan. zat me al te vragen hoe die nou klinkt in vergelijking met mijn zwaar verbouwde Revox B760 groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 8 december 2004 Author Report Share Posted 8 december 2004 Hoi, ik weet hoe de gewone Revox B760 klinkt. En de T+A doet er niets voor onder. De verbouwde versie van Revox kan ik natuurlijk weinig over zeggen. Maar zo vaak gebruik ik de tuer eigenlijk niet maar ik zag het voor mijzelf meer als complementering van de set. De enige die m wel gebruikt zes uur per dag per week is de hulp. En daarvoor moet de muziek gewoon lekker klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 december 2004 Report Share Posted 8 december 2004 Hoi,ik weet hoe de gewone Revox B760 klinkt. En de T+A doet er niets voor onder. De verbouwde versie van Revox kan ik natuurlijk weinig over zeggen. Maar zo vaak gebruik ik de tuer eigenlijk niet maar ik zag het voor mijzelf meer als complementering van de set. De enige die m wel gebruikt zes uur per dag per week is de hulp. En daarvoor moet de muziek gewoon lekker klinken. Weer alleen Paul...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 8 december 2004 Report Share Posted 8 december 2004 Alsof je een vrouw hebt voor het huishouden? Misschien heeft ze gewoon ook zin om leuke dingen te doen in haar vrij tijd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 8 december 2004 Author Report Share Posted 8 december 2004 Hoi,ik weet hoe de gewone Revox B760 klinkt. En de T+A doet er niets voor onder. De verbouwde versie van Revox kan ik natuurlijk weinig over zeggen. Maar zo vaak gebruik ik de tuer eigenlijk niet maar ik zag het voor mijzelf meer als complementering van de set. De enige die m wel gebruikt zes uur per dag per week is de hulp. En daarvoor moet de muziek gewoon lekker klinken. Weer alleen Paul...??? Niet direct alleen Hans, maar met dr 2 kindjes liever nog een tijdje op afstand. En die hulp, die wordt te goed betaald voor het werk, ik rij nu 5 dagen per week op en neer naar Zoetermeer, en ik ben ten slotte niet opgeleid voor schoonmaker. Vandaar de uitbesteding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 9 december 2004 Report Share Posted 9 december 2004 een T&A-tuner voor de hulp .... loon in natura? ik zit natuurlijk meteen weer te denken ... hoever zou je zo'n T&A kunnen opvoeren .... begint een afwijking te worden dat gepruts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts