ABC Posted 25 juli 2002 Report Share Posted 25 juli 2002 Hifi hogetonenluidspreker GTC 8/10/1 Productinformatie Hoog belastbare polycarbonaat luidspreker voor hoge tonen met een hoog rendement en een uitgebalanceerd klankbeeld. Evenwichtig frequentieverloop. Geschikt voor bijna alle toepassingsbereiken. diameter 78mm 60/100W is dit iets en is die 78 mm de inbouw maat welke merken verkopen losse woofers van 8 ohm ik zie altijd alleen maar auto speakers ik d8 er een woofer met een tweeter in te doen (tweeter zie boven)of kan ik er beter een midrange speaker bij inzetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 25 juli 2002 Report Share Posted 25 juli 2002 Kijk hier maar eens.www.speakerland.nl GretZzzzzzzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 3 augustus 2002 Report Share Posted 3 augustus 2002 78 mm is de diameter van de flens (dit is een veel voorkomende maat). Of het wat is zul je zelf moeten bepalen, je moet er denk ik niet te veel voor betalen, een polycarbonaat tweetertje zal niet meer dan 10 of 15 euro mogen kosten. Maar als je een serieuze luidspreker wil bouwen zou je een bestaand ontwerp kunnen nabouwen, in de tijdschriftenhandel zijn de tijdschriften Klang&Ton en HobbyHiFi te koop. Je kunt ook naar luidsprekerzelfbouwwinkels gaan als Speakerland Speaker&Co of Remo. Het zomaar in elkaar schroeven van een kast en daarin een tweeter, middentoner en woofer zetten leidt bijna nooit tot een goed resultaat. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts