channouk Posted 9 december 2004 Report Share Posted 9 december 2004 Hi, Kan iemand mij iets meer vertellen over de Marantz CD 11 SE, ik kan er een kopen voor 700 euro, maar ik weet niet of dit een goede prijs is. Deze speler weegt 18Kg en klinkt er goed. En hoe weet ik dat het een SE is, staat er namelijk niet op Heeft iemand tevens wat info over de DUSON CD 150 Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 december 2004 Report Share Posted 9 december 2004 Is het een CD11-SE of een CD11-LE? Ik ken alleen de laatste, van de SE heb ik nog niet eerder gehoord. De CD11-LE is een prima speler en was de top in zijn periode (dikke 10 jaar geleden). Natuurlijk klinkt die speler nu ook nog prima. Op zich is alleen de digitale techniek een stuk verder, maar voeding en analoge trap zijn dik in orde en er is sinds die speler weinig nieuws onder de zon gekomen op dat gebied. Of €700 een redelijk bedrag is voor de Marantz? Ik weet het eerlijk gezegd niet. Het is wat de gek ervoor geeft. Het is intussen een verzamelaarsobject geworden en voor een verzamelaar is ie voor dat bedrag een koopje. Voor een "normaal sterfelijke" ( ) vind ik 'm dan toch wat aan de prijs. Met de Duson heb ik helemaal geen ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
channouk Posted 9 december 2004 Author Report Share Posted 9 december 2004 bedankt voor je antwoordt , het is inderdaad een mooi en goed klinkende machine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts