Andre Kel Posted 11 december 2004 Report Share Posted 11 december 2004 Hoi alle Luxman liefhebbers, voor jullie die het nog niet weten. Op ebay.de staan 2 Luxmannen M06 te koop. De goeie man doet volgens mij ook nog zijn C06 weg. Dit zijn toch wel heerlijke snoepjes. Het bod is tot nu toe 895 euro. Ik zou ze zelf heeeel graag kopen maar dat zit er nu niet in, ben nl. net vader geworden. Heb even andere proiriteiten. Ik weet dat dit niet direct hier thuis hoort, maar doe het toch. Laat het me weten als iemand van de forum hier die dingen koopt, lijkt me wel cool! Groet en succes, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 12 december 2004 Report Share Posted 12 december 2004 Degene die ze wil echt wil hebben, biedt in de laatste seconde of heeft al een flink bod gedaan, die je niet ziet. eBay kent meerdere manieren om te bieden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 december 2004 Report Share Posted 12 december 2004 is die voorversterker nu aan de boven rand bol ( zie bij de gele cinch) of lijkt dat maar zo ??? er staan u een heleveel Luxmannetje op ebay.de c03 m03 brons en zwart water loopt me de mond al uit ............pffft en deze M117 in de u s a Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 december 2004 Report Share Posted 12 december 2004 is die voorversterker nu aan de boven rand bol ( zie bij de gele cinch) of lijkt dat maar zo Ik denk dat de tonvormige vertekening van de Aldi-digitale camera ook wat meespeelt hoor (zie ook de onderkant van de EV) Maar toch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 december 2004 Author Report Share Posted 13 december 2004 Hallo Richard, ik weet dat het bieden op ebay in de laatste minuut gebeurd, maar ik wilde het gewoon even zeggen. het zijn ten slotte toch hele mooie versterkers. Ik zou willen dat ik er het geld voor had, ging me suf bieden. Luxman L81, ik denk ook dat het vervorming van de camera is. Maar als je een C03 M03 set wil kopen, er staan er inderdaan genoeg te koop. En op die manier voor relatief weinig geld veel muziek. Vind ik...... Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 15 december 2004 Report Share Posted 15 december 2004 Ik snap dat bieden-gedoe op site's als Ebay niet zo goed. Je kan de dingen toch gewoon aanbieden aan de prijs die je er graag voor zou hebben. Dat zal wellicht te ouderwets zijn. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 december 2004 Report Share Posted 15 december 2004 Ik snap dat bieden-gedoe op site's als Ebay niet zo goed. Je kan de dingen toch gewoon aanbieden aan de prijs die je er graag voor zou hebben. Dat zal wellicht te ouderwets zijn. Henri Voor jouw doen waarschijnlijk bevredigend. Edoch, hebzuchtere lieden willen het onderste uit de kan en laten andere hebzuchtigen weer tegen elkander op bieden . Dat nu heet commercieel o.i.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 15 december 2004 Report Share Posted 15 december 2004 Ik snap dat bieden-gedoe op site's als Ebay niet zo goed. Je kan de dingen toch gewoon aanbieden aan de prijs die je er graag voor zou hebben. Dat zal wellicht te ouderwets zijn. Henri Voor jouw doen waarschijnlijk bevredigend. Edoch, hebzuchtere lieden willen het onderste uit de kan en laten andere hebzuchtigen weer tegen elkander op bieden . Dat nu heet commercieel o.i.d. Dat heeft alleen zin als het gaat om hebbedingetjes waarvan er weinig te vinden zijn. Op Ebay vind je zelfs eierkokers.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 december 2004 Report Share Posted 15 december 2004 Ik snap dat bieden-gedoe op site's als Ebay niet zo goed. Je kan de dingen toch gewoon aanbieden aan de prijs die je er graag voor zou hebben. Dat zal wellicht te ouderwets zijn. Henri Voor jouw doen waarschijnlijk bevredigend. Edoch, hebzuchtere lieden willen het onderste uit de kan en laten andere hebzuchtigen weer tegen elkander op bieden . Dat nu heet commercieel o.i.d. Dat heeft alleen zin als het gaat om hebbedingetjes waarvan er weinig te vinden zijn. Op Ebay vind je zelfs eierkokers.... Jij bent kennelijk geen eierkoker verzamelaar. In dat geval zou je wel anders piepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 16 december 2004 Author Report Share Posted 16 december 2004 En helemaal als het om een goed klinkende???? eier koker gaat. Je hebt wel gelijk met wat je zegt dat men altijd het onderste uit de kan wil hebben. Maarje, je kan het ook andersom bekijken en zeggen waarom minder vangen dan nodig is. Als ie het waard is.......... Maar ik begrijp hieruit ook dat nog niemand die regelmatig op de forum is op de eind versterkers geboden heeft. Oeh, als ik het geld eens had!!!! Wie weet een volgende keer. Groeten, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 19 december 2004 Author Report Share Posted 19 december 2004 Hoi, ze zijn verkocht voor respectievelijk 1205 en 1194 euro. Dat wilde ik maar even kwijt, en helaas niet naar mij. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 En daar zie je dan meteen een ander 'voordeel' van Ebay, als je iets aanbiedt tenminste .... Je vangt wat de gek (= verzamelaar) er voor geeft Aan de andere kant is het gewoon leuk om voor een habbekrats spullen te 'winnen' die in de winkel het dubbele kosten Neem bijv. een telefoontasje, gemiddeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 26 maart 2005 Report Share Posted 26 maart 2005 Ik zou eerder voor deze gaan dan voor de M-06. http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?V...7501467159&rd=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts