cillaoeps Posted 12 december 2004 Report Share Posted 12 december 2004 ik ben op zoek naar een sa-dvd speler en twijvel tussen de 2900 en 2910 van denon omdat de 2910 veel lichter is dan de 2900.wie heeft er ervaring met deze spelers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 13 december 2004 Report Share Posted 13 december 2004 Hoi Cillaoeps, Volgens mij is de 2910 kwalitatief beter dan de 2900 voor minder geld. Denon is namelijk een charme-offensief begonnen om op de nummer 1 positie te komen (qua verkopen). Hiervoor hebben ze voor de nieuwe producten (van dit jaar) de prijzen verlaagd en de kwaliteiten verhoogd. Voor meer info kun je misschien Denon zelf contacteren of een audio-speciaalzaak? Succes & groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocooner Posted 13 december 2004 Report Share Posted 13 december 2004 Meningen verschillen, maar ik denk dat ik zou proberen voor weinig geld een DVD 2900 op de kop te tikken. Deze serie zit thans fors in de uitloop vanwege de opvolging door de nieuwe modellen serie. De feitelijke opvolger voor de 2900 is de 3910, terwijl de 2910 toch wel een stapje lager ligt dan de 2900. Vooral als je ook audio deel erg belangrijk vind is een 2900 beter. Wat betreft de beeldverwerking zouden de 2910 en 2900 m.i. ongeveer op gelijk niveau liggen. Maar goed vangwege de uitloop denk ik dat je de 2900 op dit moment tegen heel schappelijke prijzen moet kunnen krijgen. Dit alles natuurlijk als je niet erg trend gevoelig bent en steeds het nieuwste model van de plank wilt hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 13 december 2004 Report Share Posted 13 december 2004 In de Hifi Choice van deze maand (of is het Hifi News?) wordt de 2900 nog eens de hemel in geprezen. Het ging om een recensie van de 3910! Kwa beeld is hij beter, maar kwa stereo is die 2900 superieur volgens de Engelsen. De 2910 is inderdaad de kleinere broeder, dus minder dan de 3910. Je moet de recensie nog maar eens even zelf nalezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 13 december 2004 Report Share Posted 13 december 2004 Foutje, bedankt Ark! Ik wist de typenummers niet meer goed, maar idd is de 3910 de opvolger (altijd lastig met die merken die zo snel nieuwe dingen op de markt brengen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts