Jump to content

Luidspreker kabels

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

Als je de plus en de min van de kabel twist of vlecht zorg je er wel voor dat storing zo veel mogelijk buiten de deur blijft, maar met het oprollen... ik weet het niet... Ik denk dat je er dan een soort van spoel 'in je kabel' zet. Nou werkt een spoel als laag doorlaatfilter, maar of het erg veel helpt tegen storing?

Ik bedoel inderdaad het twisten van de kabel, niet oprollen. us op die manier hou ik de rommel een beetje buiten de deur? En dan met de twist van de kabel mee of tegen de twist van de kabel in rollen?

Ander probleem is dat ik de versterker en cd speler rechts van de speakers heb staan. Kabels toch even lang laten en degene die hot korst bij ligt als een sinus kromme neerleggen? Groet,

Andre

Ander probleem is dat ik de versterker en cd speler rechts van de speakers heb staan. Kabels toch even lang laten en degene die hot korst bij ligt als een sinus kromme neerleggen?

Gewoon verschillende lengtes nemen, is beter dan een te lange kabel oprollen of zo. Ik heb het zelf momenteel ook zo, 2 en 4 meter, merk echt geen verschil.