Jump to content

ervaring met upgradeset en supertweeters

Stephane
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat hij met een kort artikel zijn standpunt probeerde te verwoorden.

En daar dit kort moest ogenschijnlijk rommelig en wat ongenuanceerd over kan komen.

Dat was in ieder geval geen probeem voor jou Pjotr.

IKKE ;)

Hij vind volgens mijn interpretatie de registratie (dsd) van de sacd mooier,als bij de normale (pcm) cd.

Zo zie ik het dan.

En over dat hoogfrequent/

Hij doelt waarschijnlijk op de verkoopmethodes met de daarbij toegepaste slogans.

IKKE :D;)

Geplaatst door Hi-Fifi:

Ik denk dat hij met een kort artikel zijn standpunt probeerde te verwoorden.

En daar dit kort moest ogenschijnlijk rommelig en wat ongenuanceerd over kan komen.

Dat was in ieder geval geen probeem voor jou Pjotr.

IKKE   ;)

Als het kort moest dan had ie driekwart van het stuk wel weg kunnen laten. Heb niets tegen ongenuanceerd hoor maar dan wel samenhangend graag.

Afijn toch bedankt voor het quoten van het stukje. Weet ik weer waarom ik die bladen geldverspilling vind. ;)

Wat dat aangaat draag ik in ieder geval mijn steentje bij aan de economie,die kan dat wel gebruiken nu deze tanende is.

En geldverspilling vind ik een groot woord,maar in de zin van `men kan er toch niet op af gaan

Je raakt daar wel een hoofdpunt. De meeste audio enthousiastelingen zijn technisch leken. Juist daarom is het jammer dat niet op een begrijpelijke EN goede manier wat van die onderliggende techniek wordt uitgelegd. En juist daarom kan die marketing kretologie zo welig tieren. Sterker nog die bladen moeten het er juist van hebben.

Mijn cd speler heeft een multibit-noiseshaping-mash-upgedownsampelde-trigger-kristal-oscillator-d/a conversie systeem.

Echt waar!!

Je hebt gelijk.

Overigens word er maar al te vaak van uit gegaan dat men reeds een bepaalde basiskennis bezit.

Merkbaar door een niet logische (technische) aanhaal van een zin.

IKKE :(;)

Geplaatst door Don van der Deijl:

Weet je wat ik echt supertweeters vond?

Die plasma bollen van MAGNAT.

IK sta in dubio ze te kopen een collega van me doet ze weg.

Konden mij ook wel bekoren, alleen dat gesis.... :( schijnt trouwens ook iets met ozon te doen, inderdaad kregen sommige er na langer luisteren hoofdpijn van :(

Volgens Peter kreeg je er bij luid spelen een bak vervorming bij, zoals ik eerder schreef is mij dat niet bijgebleven :)