Jump to content

Kerstshow bij Rhapsody Hilversum

Jempie
 Share

Recommended Posts

Ja , nu snap ik het

Volgens mij moeten die mensen hun oren eens uitlaten spuiten...

Wat draaiden die hard.

Echt op het gestoorde af.

Wat mij meteen in mij opkwam was de vraag of ze thyuis ook zo haard naar muziek luisteren.

Hebben ze iets te bewijzen of , hebben ze een gehoorbeschadiging?

Inderdaad! Ze komen niet verder dan de spullen van More Music (zit best mooi spul tussen, maar ook spullen die de grens der oplichting bijna bereiken...MIT...) en hebben van de rest ook geen verstand. Als je er komt, is alles wat zij hebben het beste en daar komt niks bij in de buurt. Ik kan zo een rij tegenvallers opnoemen... Ik vind het geen fijne winkel. Ze praten teveel mee met marketeers. Zoals het hele SA CD verhaal dat volgens hun de top is... omdat de eigenaar betrokken is geweest bij opnamen van Philips. Volgens mij is het een dochter van More Music, want men maakt mij niet wijs dat de winsten toereikend zijn om het personeel en die villa te kunnen betalen.

Overigens dapper dat ze spullen hadden aangesloten op het VAD. Meestal staat alles losgekoppeld. Overigens die Spectral versterkers is mooi spul, maar Avalon mist toch echt veel in het laag, Primare mist de vrolijkheid etc.

Gelu....,

Hoe bedoel je alleen producten van More Music, buiten dat het goede producten zijn, demonstreren ze ook met andere producten zoals Marantz, en nog meer

andere producten die niet van More Music zijn.

Kijk op hun site!

Mazzel Jempie

QUOTE]

Beste Sultankat,

Dan woon je wel ontzettend mooi.. :D Ik zat vroeger met mijn toko vlak om de hoek op de Steijnlaan.

Groeten,

Bas

Weet ik Sebasriaan, mooie locatie maar als je echt goed bent weten ze je toch wel te vinden en heb je nu wellicht een leukere M2-prijs ;)

Echt hoog bezoek!!!!!

Henk Peters en Hans Beekhuyzen van Vi-Fi komen ook

komt u dan het aankomende weekend naar de kerstshow van Rhapsody (Borneolaan 25) in Hilversum. Henk Peters is daar op zaterdag en Hans Beekhuyzen is er op zondag aanwezig.

Mazzel Jempie

Uiteraard mag dat ;

datgene waar ik op doel is dat veel mensen op zo`n show afkomen met de bedoeling alles voor niks te kunnen krijgen.

Zoiets trof ik zelf op de VAD-show dit jaar ook weer aan.

Hele volks-stammen belaagden de rekken vol met folders, gratis promo cd`s en andere artikelen.

En zeker waardeer ik de muziek-keuze van en ieder.

Waar ik geen waarde aan hecht is het hoge geluidsniveau waarop gespeeld wordt op zo`n show.

Gaat het geluids niveau boven de klank ?

Ik dacht dat More Music een importeursclubje was opgericht door Mijn Hifi, Rhapsody en Wilbert. Mijn hifi is er dacht ik uit.

Een voordeel van het feit dat je de zaak exclusief houdt is dat je de prijzen hoog kan houden. Overigens een sterke commerciele formule, steeds weer andere, nieuwe merken gaan pushen en als de markt verzadigd is weer naar het volgende merk.

Zelf vind ik ook dat More Music op de VAD overdrijf een beetje te snobistisch.

Carl

Is het zelfde als die reactie van die verkoper van Music Matters.

Die meende toen verschil te kunnen horen tussen een originele en gecopieerde cd.

Vraag je je wel eens af of zo`n mensen een fout-detectie systeem ingebouwd hebben in hun hersens ?

Totaal ongeloofswaardig zo`n mensen.

Maar ja dit ter zijde om een hoop kromme discussies te vookomen.

Is het zelfde als die reactie van die verkoper van Music Matters.

Die meende toen verschil te kunnen horen tussen een originele en gecopieerde cd.

Vraag je je wel eens af of zo`n mensen een fout-detectie systeem ingebouwd hebben in hun hersens ?

Totaal ongeloofswaardig zo`n mensen.

Maar ja dit ter zijde om een hoop kromme discussies te vookomen.

ik zal zeker niet beweren dat ik het verschil hoor tussen een kopie van een origineel en een origineel....

maar een kopie van de kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie.....

dan heb je al zoveel leesfouten van je brander op je cdeetje staan...

dat ik het mij zeker kan indenken dat je daar wel een verschil hoort tussen origineel en de kopie...............

bb

Wordt hier niet een beetje overdreven? Steeds andere merken pushen? Volgens mij heeft More Music vanaf het begin Spectralversterkers, Avalonspeakers en MIT-kabels als 'core-business' en doen ze daar nog steeds in (al is Siltech naast MIT gekomen). Prijzen hoog houden? Spectral en Avalon bepalen denk ik toch echt zelf de prijzen.

Een tijdje geleden moest ik voor een kleine reparatie bij Rhapsody zijn. Ik heb er drie uur met een van de medewerkers zitten praten over zijn idee