Jempie Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Wie gaat er naar de Kerstshow van Rhapsody komende weekend Nieuwe producten, altijd gezellig, gratis wijn en hapjes Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Misschien ga ik er wel heen. Ben een tijdje terug ook op een show geweest waar ze allemaal 60's muziek lieten horen. Was leuk om zoveel audiofielen bij elkaar te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Misschien ga ik er wel heen.Ben een tijdje terug ook op een show geweest waar ze allemaal 60's muziek lieten horen. Was leuk om zoveel audiofielen bij elkaar te zien je bedoelt mensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Typisch Hollands " als het maar gratis is " ..... Ik luister liever thuis met een goed glas wijn naar mijn eigen favorieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 @ Joopus: Echt een heel erg leuke opmerking! @ Quad en more: inderdaad, de wijn gratis en de speakers veel te duur... Trouwens, wat in van Rapsody op de VAD meekrijg, daar wil ik niet twee keer in het jaar mee geconfronteerd worden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Verklaar je nader ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ja , nu snap ik het Volgens mij moeten die mensen hun oren eens uitlaten spuiten... Wat draaiden die hard. Echt op het gestoorde af. Wat mij meteen in mij opkwam was de vraag of ze thyuis ook zo haard naar muziek luisteren. Hebben ze iets te bewijzen of , hebben ze een gehoorbeschadiging? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ja , nu snap ik hetVolgens mij moeten die mensen hun oren eens uitlaten spuiten... Wat draaiden die hard. Echt op het gestoorde af. Wat mij meteen in mij opkwam was de vraag of ze thyuis ook zo haard naar muziek luisteren. Hebben ze iets te bewijzen of , hebben ze een gehoorbeschadiging? Inderdaad! Ze komen niet verder dan de spullen van More Music (zit best mooi spul tussen, maar ook spullen die de grens der oplichting bijna bereiken...MIT...) en hebben van de rest ook geen verstand. Als je er komt, is alles wat zij hebben het beste en daar komt niks bij in de buurt. Ik kan zo een rij tegenvallers opnoemen... Ik vind het geen fijne winkel. Ze praten teveel mee met marketeers. Zoals het hele SA CD verhaal dat volgens hun de top is... omdat de eigenaar betrokken is geweest bij opnamen van Philips. Volgens mij is het een dochter van More Music, want men maakt mij niet wijs dat de winsten toereikend zijn om het personeel en die villa te kunnen betalen. Overigens dapper dat ze spullen hadden aangesloten op het VAD. Meestal staat alles losgekoppeld. Overigens die Spectral versterkers is mooi spul, maar Avalon mist toch echt veel in het laag, Primare mist de vrolijkheid etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Typisch gemis in de upper class, stijl en klasse. Veel mensen kopen deze waar omdat het " duur en onbereikbaar " is voor de gewone consument. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Typisch gemis in de upper class, stijl en klasse.Veel mensen kopen deze waar omdat het " duur en onbereikbaar " is voor de gewone consument. Ik woon letterlijk om de hoek bij Rhapsody en ben een doorgewinterde audiofiel, maar met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Typisch gemis in de upper class, stijl en klasse.Veel mensen kopen deze waar omdat het " duur en onbereikbaar " is voor de gewone consument. Ik woon letterlijk om de hoek bij Rhapsody en ben een doorgewinterde audiofiel, maar met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 17 december 2004 Author Report Share Posted 17 december 2004 Gelu...., Hoe bedoel je alleen producten van More Music, buiten dat het goede producten zijn, demonstreren ze ook met andere producten zoals Marantz, en nog meer andere producten die niet van More Music zijn. Kijk op hun site! Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 QUOTE]Beste Sultankat, Dan woon je wel ontzettend mooi.. Ik zat vroeger met mijn toko vlak om de hoek op de Steijnlaan. Groeten, Bas Weet ik Sebasriaan, mooie locatie maar als je echt goed bent weten ze je toch wel te vinden en heb je nu wellicht een leukere M2-prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 18 december 2004 Author Report Share Posted 18 december 2004 Echt hoog bezoek!!!!! Henk Peters en Hans Beekhuyzen van Vi-Fi komen ook komt u dan het aankomende weekend naar de kerstshow van Rhapsody (Borneolaan 25) in Hilversum. Henk Peters is daar op zaterdag en Hans Beekhuyzen is er op zondag aanwezig. Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 18 december 2004 Author Report Share Posted 18 december 2004 Typisch Hollands " als het maar gratis is " .....Ik luister liever thuis met een goed glas wijn naar mijn eigen favorieten. Je mag toch je eigen muziek draaien? Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Uiteraard mag dat ; datgene waar ik op doel is dat veel mensen op zo`n show afkomen met de bedoeling alles voor niks te kunnen krijgen. Zoiets trof ik zelf op de VAD-show dit jaar ook weer aan. Hele volks-stammen belaagden de rekken vol met folders, gratis promo cd`s en andere artikelen. En zeker waardeer ik de muziek-keuze van en ieder. Waar ik geen waarde aan hecht is het hoge geluidsniveau waarop gespeeld wordt op zo`n show. Gaat het geluids niveau boven de klank ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Ik dacht dat More Music een importeursclubje was opgericht door Mijn Hifi, Rhapsody en Wilbert. Mijn hifi is er dacht ik uit. Een voordeel van het feit dat je de zaak exclusief houdt is dat je de prijzen hoog kan houden. Overigens een sterke commerciele formule, steeds weer andere, nieuwe merken gaan pushen en als de markt verzadigd is weer naar het volgende merk. Zelf vind ik ook dat More Music op de VAD overdrijf een beetje te snobistisch. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Helemaal met je eens. Ook terug te vinden in hun muziek keuze. Alleen maar "audiofiel verantwoorde muziek " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Niet alleen audiofiele muziek maar vooral een slechte sound. Een typisch high-end geluid waar alle muziek uit is gewrongen. Dat je dat dan presenteert als zijnde heel goed (omdat het zo duur is) maakt het alleen maar erger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Is het zelfde als die reactie van die verkoper van Music Matters. Die meende toen verschil te kunnen horen tussen een originele en gecopieerde cd. Vraag je je wel eens af of zo`n mensen een fout-detectie systeem ingebouwd hebben in hun hersens ? Totaal ongeloofswaardig zo`n mensen. Maar ja dit ter zijde om een hoop kromme discussies te vookomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Is het zelfde als die reactie van die verkoper van Music Matters.Die meende toen verschil te kunnen horen tussen een originele en gecopieerde cd. Vraag je je wel eens af of zo`n mensen een fout-detectie systeem ingebouwd hebben in hun hersens ? Totaal ongeloofswaardig zo`n mensen. Maar ja dit ter zijde om een hoop kromme discussies te vookomen. ik zal zeker niet beweren dat ik het verschil hoor tussen een kopie van een origineel en een origineel.... maar een kopie van de kopie van een kopie van een kopie van een kopie van een kopie..... dan heb je al zoveel leesfouten van je brander op je cdeetje staan... dat ik het mij zeker kan indenken dat je daar wel een verschil hoort tussen origineel en de kopie............... bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 18 december 2004 Author Report Share Posted 18 december 2004 En is er iemand geweest? Was het wat? Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Wordt hier niet een beetje overdreven? Steeds andere merken pushen? Volgens mij heeft More Music vanaf het begin Spectralversterkers, Avalonspeakers en MIT-kabels als 'core-business' en doen ze daar nog steeds in (al is Siltech naast MIT gekomen). Prijzen hoog houden? Spectral en Avalon bepalen denk ik toch echt zelf de prijzen. Een tijdje geleden moest ik voor een kleine reparatie bij Rhapsody zijn. Ik heb er drie uur met een van de medewerkers zitten praten over zijn idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts