The Koosjer connection Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Het jaar loopt ten einde......en er zijn weer een boel zaken behandeld m.b.t de hobby die we hebben. Van velen kennen we nu zo langzamerhand wel zo'n beetje de gedachtegang over bepaalde zaken,maar er zijn ook al weer 'n boel nieuwe leden bij gekomen mede door de crash van de oppergoeroe . ........Voor de nieuwe leden de vraag of ze gevonden hebben wat men zocht op deze site.......en voor de veteranen de vraag aan welk[e] topic men het meeste plezier hebben gehad het afgelopen jaar....... Ik persoonlijk heb het meeste aan het topic muziek want knutselen of up-graden is er voor mij niet meer bij. Daarbij komt dat ik persoonlijk van mening ben dat het uiteindelijk om het eindresultaat gaat .....daarbij niks afdoende natuurlijk aan alle techneuten op de site want die zijn uiteraard ook nodig om de zaak in balans te houden en op de hoogte te blijven van de laatste snufjes. Moeten er nog audiofiele woorden in om niet verplaatst te worden --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 18 december 2004 Author Report Share Posted 18 december 2004 Wat was eigenlijk de reden voor het verwijderen van het fusion topic Henk?.......ik heb dat kennelijk over het hoofd gezien....of het moet gebeurd zijn toen ik in het ziekenhuis lag. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 19 december 2004 Author Report Share Posted 19 december 2004 Wat was eigenlijk de reden voor het verwijderen van het fusion topic Henk?.......ik heb dat kennelijk over het hoofd gezien....of het moet gebeurd zijn toen ik in het ziekenhuis lag. Laat ik het er maar op houden dat de fusionkenner bij uitstek (Sayonara) zich hear onbegrepen & onwelkom voelde. Zie hear Dat is wel erg drastisch zeg... .......erg jammer voor al die energie die er in ging zitten --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Voor mij is het hele forum interesant, Al volg ik absoluut niet alle topics. Vooral de technische topics, en die welke over luisteren gaan heben mijn aandacht. Recenties zijn ook altijd leuk om te lezen, vooral het commentaar van de mensen die er niet bij waren... In het hoofdstuk Muziek ben ik vrij weinig te vinden. Ik vind daar weinig informatie.... Een foto van een CD-doosje zonder enige tekst zegt mij h Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 december 2004 Author Report Share Posted 20 december 2004 In het hoofdstuk Muziek ben ik vrij weinig te vinden. Ik vind daar weinig informatie.... Een foto van een CD-doosje zonder enige tekst zegt mij h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts