Crillius Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 heel fijn, heb ik "nieuwe" speakers, valt binnen de kortste keren de stabilisatie ring van de woofers spontaan uit elkaar. nu wil ik zelf n nieuw paar speakers inbouwen, maar ik heb geen flauw idee of er nog speakers te krijgen zijn voor deze oude boxen. daarnaast heb ik ook geen flauw idee waar ik n goeie winkel moet zoeken voor de onderdelen. ik woon zelf in Eindhoven, maar ik kom ook nog wel eens in Maastricht. aangezien jullie een stuk meer kennis van dit soort zaken hebben dan ik, hoor ik graag alle tips die jullie voor me hebben. en n goeie winkel die n beetje in de buurt zit is natuurlijk ook erg fijn. Specs: Philips FB 815 Frequentie: 43 - 20.000 Hz Vermogen: IEC 150 watt Vermogen: peak 250 watt Impedantie: 8 Ohm Gevoeligheid: 88 dB/1w/1m Crossoverpoints: 500/6000 Hz Afmetingen: 63 x 27 x 28 cm Gewicht: 13,5 kg p/stk Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 L I N K speakerland in Oss Voor reparatie moet je naar Friesland. Zoek maar eens op "Audiolab". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 Ik zou me niet te druk maken en op zoek gaan naar een goede vervanger van een ander merk . Misschien dat er nog wel ergens philips units te koop zijn maar ga maar eens zoeken. Het is geen MFB speaker dus kan je met een goed merk(bijvoorbeeld VIFA) een uitstekend resultaat boeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts