joopus Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 prima verwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 Thx, Daarnaast zal het ongetwijfeld een kwestie van smaak zijn............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 Volgende week Donderdag ga ik hem ophalen: De laatste tijd heb ik 4 draaitafels beluisterd, Rega P25 (bij een kennis) een Clearaudio Emotion en Champion en een NA Horizon. Binnenkort zal ik een kort verslag neerzetten van mijn ervaringen betreffende de bovengenoemde draaitafels. Helaas is dit nog niet gelukt, weinig tijd ivm sporten en de zoektocht naar een Rega P25 heeft aardig wat tijd gekost. Als de draaitafel binnen is en mijn zelfbouwmeubel is af, ga ik eens proberen om foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Eindelijk na 2 jaartjes draaien met mijn Denon DL110 ( zeker tevreden gezien de prijs van dit element ) heb ik vandaag de "knoop door gehakt "voor deze schoonheid Zaterdag komt hij van Groenland vandaan en ik hoop dat ik maandag mijn eerste audiofiele analoge stapjes kan zetten groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik lees erg goede dingen over de Benz Ace. Is dit de Benz Ace L? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik lees erg goede dingen over de Benz Ace. Is dit de Benz Ace L? Ja, de ex van Kraus. Ik ben zaterdag koerier blijkbaar. De Ebony voor Kraus gaat naar Almere en de Ace voor John gaat mee naar Roermond Fijn zo'n forum. Je wordt gelijk door iedereen uitgebuit Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik lees erg goede dingen over de Benz Ace. Is dit de Benz Ace L? Dank je wel Ja dit is de Low , 0,4 mVolt output . Volgens de specificatie's van mijn Holfi Ellipse moet dit kunnen , heb ook een weekje proef gedraait met een Benz Gold die ook 0,4 mVolt geeft . Dit ging ook prima met de Holfi . Echter de Ace spreekt mij toch meer aan, en ik denk dat ik met dit element wel een tijdtje stil te houden ben groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik lees erg goede dingen over de Benz Ace. Is dit de Benz Ace L? Ja, de ex van Kraus. Ik ben zaterdag koerier blijkbaar. De Ebony voor Kraus gaat naar Almere en de Ace voor John gaat mee naar Roermond Fijn zo'n forum. Je wordt gelijk door iedereen uitgebuit Troost je, de weg is minder bobbelig dan tijdens je rit voor de Holfi BTW , hij gaat eerst naar Roermond en daarna direct naar Nieuwstadt hoop ik Natuurlijk voor een vlaai naar keuze of ..................... een Warsteinertje tijdens het afstellen b.v. ............euuhh na het afstellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik lees erg goede dingen over de Benz Ace. Is dit de Benz Ace L? Ja, de ex van Kraus. Ik ben zaterdag koerier blijkbaar. De Ebony voor Kraus gaat naar Almere en de Ace voor John gaat mee naar Roermond Fijn zo'n forum. Je wordt gelijk door iedereen uitgebuit Oh, nou je het er toch over hebt .... er moeten nog een paar kabels terug naar Sneek. Kom je die meteen even oppikken, je bent toch al onderweg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Nog een laatste "move" en dan hou ik het voor gezien... Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 De laatste "move". Alleen die draaitafel zit nog in mijn kop. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Hallo Huub, Je weet toch al welke dt je wilt hebben Groetjes, Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Ja MJ, daar heb ik wel een idee over... Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Transrotor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Transrotor? Dogma? Nee hoor, maar na al die B.N. 's wordt het gewoon weer eens tijd voor een Tr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 De laatste "move". Alleen die draaitafel zit nog in mijn kop. Hubertinus Ja, die interspace laat je niet los. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Ok,.....daar gaat ie dan... Mijn nieuwste audio aanwinst(en) (paukengeroffel ) Voor 'n prikkie, in nieuwstaat, gekocht van een goede kennis: ROGERS Studio-3 Ze mogen dan wellicht niet zo fraai ogen als de Italiaanse Diapason's, maar in mijn woonkamer komen deze gesloten monitor speakers klankmatig veel beter tot hun recht dan m'n Diapasons En..... Na eergisteren klinken ze helemaal toppie! Ik heb namelijk een paar 'dedicated' stands besteld, bij Sound-Gallery, die eergisteren zijn bezorgd. Die zijn speciaal ontworpen voor de Rogers LS3/5a, en de Rogers Studio-3 heeft de zelfde kast afmetingen als de LS3/5a. Het gaat om de 'MusicTools Tool One' (19kg schoon aan de haak ) De Rogers' zijn makkelijk te plaatsen en zijn minder gevoelig voor de matige akoestiek van m'n woonkamer. Het dreunende laag is nu zo goed als verdwenen, en 't midden/hoog van de Rogers is helemaal om van te smullen. Toen ik de speakers net ontving was ik eerst een beetje afgeknapt op 't wat gedateerde, 70's uiterlijk en de kleur, maar... in combinatie met de MusicTools stands vind ik 't toch wel weer een mooi geheel. Foto's van m'n nieuwe aanwinst(en) volgen nog wel. (kwam zojuist tot de ontdekking dat ik eerst de batterijen van m'n digi-cam moet opladen ) That's all, folks Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Wat betreft nieuwe Audio aanwinsten ben je onvoorspelbaar, Alco! Maar toch gefeliciteerd met de aanschaf van deze luidsprekertjes. Mooie speakertjes en de stands zijn inderdaad schitterend. Ben erg nieuwsgierig naar je foto's, Alco! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Thanx PD, ik zal z.s.m wat foto's maken en plaatsen. Een kennis van me belde me 'n maandje of 2 geleden op, met 't bericht dat ie nog wel een setje speakers had, die 't in mijn woonkamer weleens erg goed zouden kunnen doen, aangezien 't om een gesloten kast ging. Hij bleek gelijk te hebben ...and the rest is history Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Ik had het al gemeld in de posting over de Bluenote, maar bij deze nogmaal in het juiste forum: Hij stond al een tijdje op mij te wachten in Sneek, maar dankzij het zeer genereuze gebaar van mede-forummer Ruud kon ik hem gisteren ophalen. Mijn eerste indrukken zijn positief. Mijn oude platen lijken weer tot leven te zijn gekomen. Ik zal hem voldoende tijd ingeven om in te spelen en zal dan ter zijner tijd iets meer schrijven hoe ik tot de keuze ben gekomen en hoe hij in mijn setup klinkt (ook t.o.v. de CD speler). Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Ha Gerald! Ook van harte gefeliciteerd met de aanschaf van deze draaitafel! Ik vind hem in 't zwart ook erg fraai om te zien. Veel plezier ermee en ik ben nieuwsgierig naar je bevindingen zodra hij een beetje is ingespeeld! mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Mooie speakertjes en de stands zijn inderdaad schitterend. Ben erg nieuwsgierig naar je foto's, Alco Er staan inmiddels enkele foto's op m'n site. Ze zijn niet echt geweldig, maar dat komt mede doordat ik Adobe Photoshop nog weer moet installerren. (nadat m'n PC onlangs voor de 2e keer in 1 week is gecrashed!!! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Mooie speakertjes en de stands zijn inderdaad schitterend. Ben erg nieuwsgierig naar je foto's, Alco Er staan inmiddels enkele foto's op m'n site. Ze zijn niet echt geweldig, maar dat komt mede doordat ik Adobe Photoshop nog weer moet installerren. (nadat m'n PC onlangs voor de 2e keer in 1 week is gecrashed!!! ) Dat is heel mooi, maar hoe vind ik jou site? Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Mooie speakertjes en de stands zijn inderdaad schitterend. Ben erg nieuwsgierig naar je foto's, Alco Er staan inmiddels enkele foto's op m'n site. Ze zijn niet echt geweldig, maar dat komt mede doordat ik Adobe Photoshop nog weer moet installerren. (nadat m'n PC onlangs voor de 2e keer in 1 week is gecrashed!!! ) Dat is heel mooi, maar hoe vind ik jou site? Alco heeft de diapasons al te koop, is dus wel erg zeker van zijn zaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Dat is heel mooi, maar hoe vind ik jou site? Hoi depeter, Heel simpel, Onder elke reactie van mij in 't Hear forum vind je zo'n blauw icoontje met 'www' er op. Als je daarop klikt verschijnt de site vanzelf. Erg mooi Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts