Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Sinds een week een Supra stekkerblok net Lorad cable in huis gehaald. Ziet er erg professioneel uit, netjes afgewerkt. Het geluid is nu wat rustiger maar toen ik voor het eerst ging luisteren klonk het niet echt lekker, waarschijnlijk moet het nog inspelen.

elke avond klinkt het in ieder geval weer wat beter, of je went eraan ;)

De AHP zekeringen zijn een groter verschil maar ach alle kleine beetjes helpen.

Groetjes Spijkie

Guest Kraus vonBentinck
Sinds vrijdag na mijn 1ste kennismakingsbezoekje bij Audioselectief in Sneek een Twisted Pair Foundation interconnect rijker.  :D

Daar zou ik nou wel eens wat meer over willen weten, waar zit-ie tussen, wat vervangt-ie en hoe klinkt-ie?

In ieder geval alvast gefeliciteerd; de naam klinkt al indrukwekkend.

@Audiofreak,

vertel nog eens wat meer over die Twisted Pair interlink.

Hubertinus

Beste Hubertinus,

T.z.t. na het inspelen zal ik er een verhaaltje over gaan schrijven onder andere op dit forum. Dat zal vermoedelijk ergens (hopelijk) in het weekeinde zijn,mits de drukte met de eigen onderneming het toelaat.

met groet,

Vandaag op proef binnen gekregen. Morgen maar eens ff aansluiten :D

CrimsonCable.jpg

Blijkbaar ben ik proefkonijn voor deze kabel :rolleyes: Er zitten ongelofelijk massieve pluggen aan en hij is prima afgewerkt B)

Het resultaat volgt als ie enigszins ingespeeld is ;)

Afgelopen dinsdag opgehaald, mijn nieuwe Musical Fidelity A308 dubbel mono geintegreerde versterker! :rolleyes:

uid222_732872c92b10b16140ac0e61e26aa6a7.jpg

Mijn eigen foto's volgen snel. het is Jammer dat ik mijn vloerstaanders nu verkocht heb en ik tijdelijk even zonder speakers zit <_< Ik ben nu aan het wachen om de GR10 van Monitor audio te proberen.

Afgelopen dinsdag opgehaald, mijn nieuwe Musical Fidelity A308 dubbel mono geintegreerde versterker!  :rolleyes:

Mijn eigen foto's volgen snel. het is Jammer dat ik mijn vloerstaanders nu verkocht heb en ik tijdelijk even zonder speakers zit <_<  Ik ben nu aan het -------

wachen  ----------    om de GR10 van Monitor audio te proberen.

Ut gruning :confused::D;)

Vandaag op proef binnen gekregen. Morgen maar eens ff aansluiten :D

CrimsonCable.jpg

Blijkbaar ben ik proefkonijn voor deze kabel :rolleyes: Er zitten ongelofelijk massieve pluggen aan en hij is prima afgewerkt B)

Het resultaat volgt als ie enigszins ingespeeld is ;)

:o De EXSTREME PHONO kabel is dat !! :P

Ben als rasechte analoogfreak ook zeer geintereseerd in,evenzo als de draaitafelmatten.

Dus Sodejuu laat je het ons weten wat je bevindingen zijn met dit mooie product. ;)

Met groet,

Afgelopen dinsdag opgehaald, mijn nieuwe Musical Fidelity A308 dubbel mono geintegreerde versterker! :rolleyes:

Mijn eigen foto's volgen snel. het is Jammer dat ik mijn vloerstaanders nu verkocht heb en ik tijdelijk even zonder speakers zit <_< Ik ben nu aan het wachen om de GR10 van Monitor audio te proberen.

Very nice indeed

:o

69_1_b.JPG

Naim Nait

En....Ome Henk,...hoe bevalt ie tot nu toe ?

De oer-Nait, die inmiddels alweer zo'n 22 jaar oud is.

Btw, je kunt aan de hand van 't serienummer zien hoe oud ie is,

via de site van Naim

(via 'products', naar 'history')

Heb je inmiddels een geschikte interlink en ls-kabels gevonden ?

Groeten,

Alco B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...