Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Zojuist binnen gekomen via tante post de Twisted Pair Design Ascent interconnect.

Gelijk aangesloten en inspelen maar.

T.z.t. zal er wederom een testrapportje worden geschreven hear op het forum samen met de TPD Ascent speakerkabels die ik een poosje terug al binnen hadf gekregen en nu eindelijk zijn ingespeeld.

Met luisterijke groet,

Zojuist binnen gekomen via tante post de Twisted Pair Design Ascent interconnect.

Beviel de TPD Foundation niet meer?

@ gruiter,

Oh jazeker wel. ;)

:D

Door de kennismaking met de TPD Foundation werd alleen maar meer mijn nieuwsgierigheid opgewekt naar de andere series bekabeling van deze kabelfabrikant.De TPD Ascent is ook meer een upgrade in mijn installatie en ook meer in verhouding met mijn set.Ook gezien het 10-20 % regel van kabelbedrag t.o.v. bedrag set. ;)

Met luisterijke groet,

mini_basis.jpg

Zojuist aangeschaft via E-bay.

Dit is er eentje van Januari 2005. De persoon die hem verkocht lag in een scheiding. Leverde mij een behoorlijke korting op. :rolleyes:

Het geld is overgemaakt, dus hij komt vanzelf.

Frank. :D

Heb je helemaal goed.

Bedankt voor de felicitaties.

En nu afwachten tot ik hem thuis heb.

Moet uit Duitsland komen.

Zal wel eind komende week zijn.

Frank. :P

Leuk om te horen dat ie jou zeer goed bevalt.

Welke platenspeler gebruik jij?

En welke phonotrap heb je voor de ASR gehad?

Ik ben wel benieuwd naar de omschrijving van jou over hoe de ASR het in jouw set-up doet. Bijv. t.o.v jouw vorige phonotrap.

Ik hoop dat ik niet teveel vraag.

Met vriendelijke groet: Frank. :)

Nee hoor, je vraagt (nog) niet teveel....

Een vergelijk met de vorige phonotrap is niet fair. Het was een project.... Voor zijn geld wel aardig. Het geeft veel meer rust, detail. Het lijkt allemaal zo gemakkelijk te gaan. Ik draai zelf met een thorens 160B mk2 met sme arm. Er zit nu denon dl110 in, maar daar hoop ik nog wat aan te gaan veranderen in de toekomst.

Hoi Albert Jan, op dit moment draai ik met een Clearaudio Basic phonotrap i.c.m een Thorens 160 MKII en een Goldring Eroica LX element.

Dit klinkt al zeer verdienstelijk, maar verwacht met de ASR nog een treedje hoger te gaan spelen v.w.b. rust en detail. En ik verwacht dat de Minibasis een perfecte match is met mijn ASR Emitter I versterker.

Ik ben zeer benieuwd.

Bedankt voor de reaktie. :)

Frank.

mini_basis.jpg

Dit is er eentje van Januari 2005. De persoon die hem verkocht lag in een scheiding. Leverde mij een behoorlijke korting op. :rolleyes:

Ziet er mooi uit, maar ik mag hopen dat je hem inderdaad krijgt. ;)

mini_basis.jpg

Ziet er mooi uit, maar ik mag hopen dat je hem inderdaad krijgt. ;)

waarom zou hem niet krijgen dan ??

Wat is dat en hoe werkt dat :unsure: (technische begrippen zijn niet aan mij besteed :rolleyes: )

DAC (Digital Analoog Converter).

Aansluiten op je Sony....Muziek. :D

Tsss, is dat alles :unsure:

Tja,erg he? :P<_<:blink:

en dat voor maar 570 euro thuisbezorgt en al.

Zonder gekheid (maar dat was mijn eerste vraag ook)...

Is dit een losse DAC of eentje die je met je PC moet gebruiken? Is het alleen maar een DAC (ik zie 2 apparaten) of zit er ook nog "iets" anders in? Waarom heb je juist deze DAC gekocht?

Op de foto zie je voor en achterkant tegelijk.

Het is een analoog/digitaal en digitaal/analoog converter in 1.

Het is ook weer een Pro apparaatje net als b.v. de Benchmark dac1 en de Apogee mini,ook 2 wondertjes,maar wel 2x zo duur.

de Benchmark wil wat 'kil' klinken, de apogee wat romantisch,de RME is een kruising.

Aansluiten en meteen muziek , niets inspelen of exotische spullen er aan,dr zit als voeding een belachelijk los voedinkje bij,maar je kan er ook een accu aanhangen.

Ik ga echt raar brabbelen zo erg ben ik onder de indruk :blink:,

je stapt zo de studio in als je hem aansluit.

super DAC.!

gr.Theo

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...