luxmanL81 Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Hier loop je dan gewoon tegenaan LUXMAN T-88V tuner wat een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Hier loop je dan gewoon tegenaan niets bezeerd hoop ik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 nee gelukkig niet maar opeens zie je de TUNER die "fitst" bij je amplifier en wat voor een met zelfs een output level control en nog afgeregeld door de audioscript mannetjes en door de vorige eigenaar perfect behandeld al die jaren een lot uit de loterij bijschrift op eerdere reactie over de sansui die waren inderdaad door bose overgenomen ( kwam daar achter toen er nieuwe koppen in de Sansui SC 2100 cassettespeler moesten ) en of dat nog zo is weet ik niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 8 augustus 2005 Report Share Posted 8 augustus 2005 Vandaag bestelt ; want die kl*temat die nu op mijn DT ligt blijft bijna aan iedere lp hangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Vandaag bestelt ; want die kl*temat die nu op mijn DT ligt blijft bijna aan iedere lp hangen Dat is dan vast een gewone vilt mat Maar die Sorbogel mat waar is die te verkrijgen of wie importeerd dat. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Zonet binnengekomen.. Mijn Sansui! Wat een dijk van een voorversterker! E Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Zonet binnengekomen.. Mijn Sansui! Wat een dijk van een voorversterker! E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Vandaag bestelt ; want die kl*temat die nu op mijn DT ligt blijft bijna aan iedere lp hangen Dat is dan vast een gewone vilt mat Maar die Sorbogel mat waar is die te verkrijgen of wie importeerd dat. Marcel Inderdaad Ik heb hem hier bestelt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Zonet binnengekomen.. Mijn Sansui! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 augustus 2005 Members Report Share Posted 11 augustus 2005 Het is misschien niet helemaal audio , maar dit is mijn nieuwe aanwinst , de Sanyo SLV-Z3 met een 2,08 m Projecta scherm. Nu ben ik geen enorme film-fanaat , maar op deze manier is het toch wel erg leuk , en ondervind ik ook weer eens de meerwaarde van een half dozijn Tannoy's in de woonkamer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 11 augustus 2005 Report Share Posted 11 augustus 2005 en ondervind ik ook weer eens de meerwaarde van een half dozijn Tannoy's in de woonkamer... Patser..... Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 11 augustus 2005 Report Share Posted 11 augustus 2005 Zonet binnengekomen.. Mijn Sansui! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 augustus 2005 Members Report Share Posted 11 augustus 2005 en ondervind ik ook weer eens de meerwaarde van een half dozijn Tannoy's in de woonkamer... Patser..... Conqubite He , zo interieur-vriendelijk zijn ze nou ook weer niet , en ze staan hier al 3 maanden werkeloos toe te kijken , maar nu weet ik weer waarom ze ook al weer naar beneden moesten... En een subwoofer....die heb ik wel , maar nodig ? De bioscoop hoeft nu dus helemaal niet meer. Heb je die beamer helemaal zo terug verdiend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 Apogee Wyde eye 0.5mtr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 En ??? Pietje Bel , hoe bevalt het en hoe duur is het? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 Een lager en plateau van Scheu, wilde het al voorlopig effe opzetten vandaag, is de accu van de boormachine na drie gaten leeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 En ??? Pietje Bel , hoe bevalt het en hoe duur is het? Carl Na lang met een (zo genaamde clone) Canare te heben gespeeld, ze zijn beide paars/lila daar houd de vergelijking op. voor 50 euro 0,5 meter altijd voor de Apogee gaan. T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Op proef: Een Holfi Ellipse prepre. Die met batterijgebufferde voeding... ...iets om aan te denken als je snel wilt gaan spelen... Ik zal dus even geduld moeten hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 En ??? Pietje Bel , hoe bevalt het en hoe duur is het? Carl Na lang met een (zo genaamde clone) Canare te heben gespeeld, ze zijn beide paars/lila daar houd de vergelijking op. voor 50 euro 0,5 meter altijd voor de Apogee gaan. T Ik heb nooit anders geweten dan dat Apoge en Canare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Op proef: Een Holfi Ellipse prepre. Die met batterijgebufferde voeding... ...iets om aan te denken als je snel wilt gaan spelen... Ik zal dus even geduld moeten hebben. Hoi Geerdie, Wil je je bevindingen delen op het forum, ik ben wel benieuwd hoe de Holfi bevalt. Hij staat (volgens mij ook bij andere forum leden) op m'n lijstje om te gaan beluisteren. Groet, JKr Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Ik heb nooit anders geweten dan dat Apoge en Canare Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Op proef: Een Holfi Ellipse prepre. Die met batterijgebufferde voeding... ...iets om aan te denken als je snel wilt gaan spelen... Ik zal dus even geduld moeten hebben. Je hebt em dus? Ik bel je morgen wel efffe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Op proef: Een Holfi Ellipse prepre. Die met batterijgebufferde voeding... ...iets om aan te denken als je snel wilt gaan spelen... Ik zal dus even geduld moeten hebben. Hoi Geerdie, Wil je je bevindingen delen op het forum, ik ben wel benieuwd hoe de Holfi bevalt. Hij staat (volgens mij ook bij andere forum leden) op m'n lijstje om te gaan beluisteren. Groet, JKr Tuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 augustus 2005 Report Share Posted 30 augustus 2005 Op proef: Een Holfi Ellipse prepre. Die met batterijgebufferde voeding... ...iets om aan te denken als je snel wilt gaan spelen... Ik zal dus even geduld moeten hebben. Kun je zo'n ding niet altijd aan laten staan Gebeurt ook. Maar een uurtje nadat ik het ding bij mij thuis aan het net had gelegd was er nog niemand thuis... Zeer fraai dingetje trouwens. Alleen die irritante, felle blauwe led... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts