cgm Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 sjiek hoor ja leuke platenspeler hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 september 2005 Author Report Share Posted 7 september 2005 Maar dan in het zwart. Je vraagt er om... Quote Ravon.... Zorg dat je de volledige samenstelling van jouw set altijd in de ondertekening van jouw e-mails en forumberichten plaatst zodat iedere andere audiofiel weet op welk sophisticated LEVEL jij zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 .... sophisticated LEVEL.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Je vraagt er om... Quote Ravon.... Zorg dat je de volledige samenstelling van jouw set altijd in de ondertekening van jouw e-mails en forumberichten plaatst zodat iedere andere audiofiel weet op welk sophisticated LEVEL jij zit. Hans, ben je je als audiofiele topicstarter nog steeds bewust van het onderwerp van dit draadje? En heb je mijn quote goed gelezen en begrepen? Ja? Kijk dan even naar beneden, onderaan mijn bericht. Zie je dat? Die leegte? En ben je je nu ook bewust van het feit dat die quote van mij op jou keurig van toepassing is? Je vraagt erom, Hans. Tsja.................wie heeft er nu de grootste tent in zijn...................... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 september 2005 Author Report Share Posted 7 september 2005 Je vraagt er om... Quote Ravon.... Zorg dat je de volledige samenstelling van jouw set altijd in de ondertekening van jouw e-mails en forumberichten plaatst zodat iedere andere audiofiel weet op welk sophisticated LEVEL jij zit. Hans, ben je je als audiofiele topicstarter nog steeds bewust van het onderwerp van dit draadje? En heb je mijn quote goed gelezen en begrepen? Ja? Kijk dan even naar beneden, onderaan mijn bericht. Zie je dat? Die leegte? En ben je je nu ook bewust van het feit dat die quote van mij op jou keurig van toepassing is? Je vraagt erom, Hans. Jij bent anders ook behoorlijk bezig jouw sophisticated LEVEL te tonen.... DAAR ging het mij om.... Kennelijk was je dat niet duidelijk, vandaar dit berichtje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Geen nieuwe aanwinst en toch weer wel. ik heb de voorversterkers uit beide sets verwisseld. Nu staat deze in mijn hoofdset te spelen: Micromega Tempo Pr Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Maar dan in het zwart. Gefeliciteerd! Welke arm/element combinatie heb je? Je gaat er zeker weten heel veel plezier aan beleven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 september 2005 Author Report Share Posted 7 september 2005 Jij bent anders ook behoorlijk bezig jouw sophisticated LEVEL te tonen.... DAAR ging het mij om.... Kennelijk was je dat niet duidelijk, vandaar dit berichtje... Ach, zolang ik de debiele neiging kan onderdrukken om iedere detail van "mijn set" doorlopend op dit forum achter mij aan te zeulen valt het wel mee. Kijk dit bedoel ik: Mijn set: Bronnen: Linn LP12 + MB New Ace-M, Philips SACD1000, HK HD760 (gemod) Versterking: Array Obsydian Ph1, Array Obsydian A2, Array Quartz M2 (2x) Bekabeling: Array bekabeling en zelfgevlochten netkabels. Speakers: Infinity IRS Omega (gemod) Netfilter: Visonik audium Je zou de prijzen erachter moeten zetten. Misschien is dat voor jou een leuke tweak. Of alles op hogere spikes zetten. Komt alles ook fysiek op een hoger LEVEL. Ik heb je al uitgelegd waarom dit er staat... En ik heb op niemand de pik.... jij kennelijk wel op mij.... waarom.???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Ik heb je al uitgelegd waarom dit er staat... En ik heb op niemand de pik.... jij kennelijk wel op mij.... waarom.???? En het slaat nergens op. Als ik mijn status zou moeten ontlenen aan een platenspeler had ik een nog veel mooiere/duurdere/grotere/langere/bredere (doorhalen wat niet van toepassing is) gekocht en dan zou ik dat de hele dag hier rondbazuinen. Duidelijk? Beste Ravon, Ik heb het eens uitgerekend in guldens, maar oeps ! nog een duurdere tja er kan natuurlijk een Jan Allaerts in , dan wordt het iets duurder MvG, Haudio PS toch vind ik hem met puck mooier Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Van het weekend even een plaatje in ruststand genomen en met puck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 hier ook iets glanzends Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 september 2005 Author Report Share Posted 7 september 2005 hier ook iets glanzends Opschepper.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 ik het niet laten en niet fotograferen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Waar is nu die supervoeding van je Kraus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 gebouwd door een amateur; drijft drie Papst motoren synchroon aan, electronische toerentalomschakeling en fijnregeling natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 (...) Nou, die moet je dan ook maar laten verchromen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 8 september 2005 Report Share Posted 8 september 2005 hier ook iets glanzends Mooie ondertekening, Kraus. Ook een zeer fraaie draaitafel, al lijkt het platen draaien mij met al die armen een beetje een complexe bezigheid worden. Waar heb je drie motoren voor nodig? Gaan die hetzelfde plateau aandrijven en heffen ze dan elkaars torsietrillinkjes op? Wat een pimp my ride idee die speler Niettemin wel machtig ding hoor..maar iets te opvallend voor mijn smaak dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 8 september 2005 Report Share Posted 8 september 2005 hier ook iets glanzends Mooie ondertekening, Kraus. Ook een zeer fraaie draaitafel, al lijkt het platen draaien mij met al die armen een beetje een complexe bezigheid worden. Waar heb je drie motoren voor nodig? Gaan die hetzelfde plateau aandrijven en heffen ze dan elkaars torsietrillinkjes op? Wat een pimp my ride idee die speler Niettemin wel machtig ding hoor..maar iets te opvallend voor mijn smaak dan volgens mij heb ik hier op het forum al eens iemand (zachtjes) op de teentjes getrapt om het ding kitsch te nomen..... ;-) link ik denk trouwens dat ik met een uurtje of wat gebeld wordt dat mijn nieuwe element en de okki nokki binnen zijn.... gauw nog ff een paar uurtjes slapen... *wat een leven, overdag niet werken, 's nachts niet slapen... ;-) * Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 8 september 2005 Report Share Posted 8 september 2005 zoooo, een colibri? te gek. Laat eens weten wat de doorslag heeft gegeven. Vliegt-ie ook al? Beste Eric, Inderdaad hij vliegt momenteel even in huis, echter nog in een "simpele" Micro Seiki BL71. Mooi Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 september 2005 Report Share Posted 9 september 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 september 2005 Report Share Posted 9 september 2005 ik het niet laten en niet fotograferen nou nou .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 september 2005 Report Share Posted 9 september 2005 Ben nog steeds benieuwd naar de technische redenen waarom Kraus drie motoren zou willen hebben op een draaitafel. Kijk is op www.transrotor.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 9 september 2005 Report Share Posted 9 september 2005 (edited) Ben nog steeds benieuwd naar de technische redenen waarom Kraus drie motoren zou willen hebben op een draaitafel. Heb jij wel enige notie hoe interessant dat staat ? Wie weet gaat het plateau wel gecontroleerder draaien? Nu de aandrijving ontkoppelt is d.m.v. de magneetjes gaat hooguit het kogellager een wat harder geluid maken. Al met al is en blijft het toch jongens speelgoed , ja toch? De een geniet van zijn platen de ander van zijn glimmerd. p.s. Er schijnen ook audiofielen te zijn die de spindel op het plateau hebben verwijderd , omdat het gat in de Lp. bijna nooit zuiver in het midden zit. Gewoon een stapje hoger op de ladder. Edited 9 september 2005 by Scat-Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 september 2005 Report Share Posted 9 september 2005 Ben nog steeds benieuwd naar de technische redenen waarom Kraus drie motoren zou willen hebben op een draaitafel. Heb jij wel enige notie hoe interessant dat staat ? Wie weet gaat het plateau wel gecontroleerder draaien? Nu de aandrijving ontkoppelt is d.m.v. de magneetjes gaat hooguit het kogellager een wat harder geluid maken. Al met al is en blijft het toch jongens speelgoed , ja toch? De een geniet van zijn platen de ander van zijn glimmerd. p.s. Er schijnen ook audiofielen te zijn die de spindel op het plateau hebben verwijderd , omdat het gat in de Lp. bijna nooit zuiver in het midden zit. Gewoon een stapje hoger op de ladder. Het is en blijft een pick-up. Je kan een stoommachine verchromen, maar schummi maakt er echt geen snelle tijden mee op spa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 9 september 2005 Report Share Posted 9 september 2005 Ben nog steeds benieuwd naar de technische redenen waarom Kraus drie motoren zou willen hebben op een draaitafel. Heb jij wel enige notie hoe interessant dat staat ? Wie weet gaat het plateau wel gecontroleerder draaien? Nu de aandrijving ontkoppelt is d.m.v. de magneetjes gaat hooguit het kogellager een wat harder geluid maken. Al met al is en blijft het toch jongens speelgoed , ja toch? De een geniet van zijn platen de ander van zijn glimmerd. p.s. Er schijnen ook audiofielen te zijn die de spindel op het plateau hebben verwijderd , omdat het gat in de Lp. bijna nooit zuiver in het midden zit. Gewoon een stapje hoger op de ladder. Het is en blijft een pick-up. Je kan een stoommachine verchromen, maar schummi maakt er echt geen snelle tijden mee op spa. denk jij dat ie hiermee sneller gaat draaien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts