Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Ik heb zonet mijn Van Medevoort-dropveters ( :D ) tussen de voor- en eindversterkers vervangen door zelfbouw zilverdraad-interlinks. Niet afgeschermd, alleen teflon-tube er omheen. B)

Met goedkope vergulde pluggen, en sjongejonge wat een verbetering!!

En ik dacht dat chinese shitbuizen vervangen door amerikaanse NOS veel uitmaakte...

:blink:

En nu weer lekker verder luisteren :wub:

En nee, geen enkele last van gebrek aan afscherming!

Het eerste, essentiele, accessoire (Aldi) is zeer recentelijk vernieuwd wegens slijtage, het tweede is geheel nieuw en komt 'savonds van pas om de naald niet naast de plaat te laten zakken.

graaf.jpg

bow.jpg

lampje.jpg

... de stoffer niet gebruiken bij warme buizen !!!

Het eerste, essentiele, accessoire (Aldi) is zeer recentelijk vernieuwd wegens slijtage, het tweede is geheel nieuw en komt 'savonds van pas om de naald niet naast de plaat te laten zakken.

[plaatjes]

... de stoffer niet gebruiken bij warme buizen !!!

wauw te gekke stoffer!

:P

niet vergeten het handvat in te smeren met c35 ...

Of iemand nu een nieuwe strijkplank of toiletrolhouder heeft vindt ik dan ook niet zo van belang. Het gaat hear tenslotte om audio en muziek.
:D

Normaal ben ik niet zo gevoelig voor reclamepraatjes, maar deze

swiffer.jpg werkt echt fantastisch :) .

Daar is dit huishoudelijk tiepje het helemaal mee eens. Alleen gaat'ie zo moeilijk tussen de buizen door.

@ Bees

Of iemand nu een nieuwe strijkplank of toiletrolhouder heeft vindt ik dan ook niet zo van belang. Het gaat hear tenslotte om audio en muziek.

Daarom heb ik maar niets gepost over mijn gemodificeerde Philips "Stewardes" reisstrijkijzer dat eens per jaar uit de kast komt om het luidsprekerdoek te strijken ...

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...